Σε αντίθεση με το κορεάτικο δυστοπικό δράμα που έγινε η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix, το ριάλιτι δεν θα είναι ένα παιχνίδι ζωής και θανάτου.
Οι παίκτες του Squid Game: The Challenge θα αγωνίζονται σε μία σειρά από παιχνίδια εμπνευσμένα από τη σειρά.
Η πρώτη σεζόν του Squid Game κατέχει το ρεκόρ της πιο δημοφιλούς σειράς του Netflix όλων των εποχών με περισσότερες από 1,65 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης στις πρώτες 28 ημέρες, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.
Η Mr Beast, από τους κορυφαίους δημιουργους του YouTube στις ΗΠΑ, υλοποίησε μία ιδέα βασισμένη στη σειρά αυτή χρησιμοποιώντας παιχνίδια της νοτιοκορεατικής τηλεοπτικής σειράς, όπως το «Red Light, Green Light». Δεν συμπεριέλαβε τη διάσταση του θανάτου, όμως προσάρμοσε μια συσκευή και στους 456 παίκτες που μιμείται έναν πυροβολισμό όταν ένας παίχτης αποκλείεται από το παιχνίδι.
Το σόου ριάλιτι της Netflix θα κινηματογραφηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και για την ώρα επιλέγει μόνο παίκτες που μιλούν αγγλικά. Η ανακοίνωση έγινε λίγες ημέρες μετά την ανανέωση της τηλεοπτικής σειράς, για μία δεύτερη τηλεοπτική σεζόν.
Όσο για το Squid Game: The Challenge, θα προβληθεί σε 10 επεισόδια. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών, να μιλούν αγγλικά και να είναι διαθέσιμοι για έως και 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για τα γυρίσματα.
Πηγή: Powergame.gr