Quantcast

Η κορυφή της τηλεθέασης ταιριάζει στο Maestro – Πρώτο trend στο Twitter

Η εμβληματική σειρά του Mega, «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η οποία οδεύει θριαμβευτικά προς διεθνή πορεία μέσω του Netflix, ήταν και πάλι κυρίαρχη στην κούρσα της τηλεθέασης

Η εμβληματική σειρά του Mega, «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η οποία οδεύει θριαμβευτικά προς διεθνή πορεία μέσω του Netflix, ήταν και πάλι κυρίαρχη στην κούρσα της τηλεθέασης.

Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου, το καθηλωτικό τέταρτο επεισόδιο κατέγραψε πρωτιά στο σύνολο του κοινού με ποσοστό 27,5% αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 26,3%. Υψηλή παρέμεινε και η κάλυψη, που ξεπέρασε τους 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Σε γυναικείο κοινό το «Maestro» σημείωσε ποσοστό 35%.

Για μία ακόμη φορά το «Maestro» πρωταγωνίστησε και στα social media, με τα σχόλια  των χρηστών να είναι ενθουσιώδη τόσο για τις συγκλονιστικές ερμηνείες των ηθοποιών, όσο και για την εξέλιξη της ιστορίας που κρατά το ενδιαφέρον του κοινού αμείωτο.

Η συνολική απήχηση του «Maestro» στα social media άγγιξε τους 7 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

Καθόλη τη διάρκεια της μετάδοσης του επεισοδίου, το #Μaestro ήταν πρώτο trend στο Twitter.

Τα τρία επεισόδια του «Μaestro» Podcast έχουν καταγράψει εκατοντάδες χιλιάδες ακρόασεις. Tο τέταρτο, με καλεσμένη τη Μαρία Καβογιάννη, ανέβηκε μετά το τέλος του χθεσινού επεισοδίου της σειράς και ακολουθεί την ίδια εντυπωσιακή πορεία. Το podcast είναι στην κορυφή του Spotify αλλά και των Apple και Google podcasts.