Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τον β’ κύκλο κινητικότητας για το 2021

Ο σχεδιασμός για προσλήψεις και κινητικότητα στους ΟΤΑ - Κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος μπορεί να υποβάλει αίτηση έως τις 28 Νοεμβρίου

Ξεκίνησε ο Β’ Κύκλος Κινητικότητας για το 2021, καθώς αναρτήθηκαν στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου τα αιτήματα των Φορέων για κάλυψη κενών θέσεων με μετάταξη και αναγκών με απόσπαση. Κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος μπορεί να υποβάλει αίτηση έως τις 28 Νοεμβρίου.

Κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος, που έχει δικαίωμα συμμετοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4440/2016, δύναται να υποβάλει αίτηση για μετάταξη σε κενή οργανική θέση ή/και απόσπασή του για προσωρινή κάλυψη αναγκών, εντός δέκα ημερών από τη δημοσιοποίηση των θέσεων και ειδικότερα από τις 17 έως και τις 28 Νοεμβρίου 2021.

Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του Μητρώου είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο https://hr.apografi.gov.gr. Στη συνέχεια, οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν.

Ο υπάλληλος επιλέγοντας το πεδίο «Μετάβαση στις Θέσεις του Κύκλου Κινητικότητας» μπορεί να δει τις θέσεις που προκηρύσσονται στο πλαίσιο του Β΄ Κύκλου Κινητικότητας 2021. Παρέχεται η δυνατότητα από την εφαρμογή αναζήτησης των θέσεων με κριτήρια:

- τον κωδικό της θέσης
 -τον φορέα της θέσης
 -την οργανική μονάδα της θέσης
- τη γεωγραφική θέση της μονάδας/θέσης (δήμο)
 -τον τύπο μετακίνησης (μετάταξη/ απόσπαση)
- την εργασιακή σχέση
 -την κατηγορία εκπαίδευσης
 -τον κλάδο
 -το γενικό περίγραμμα

Στη συνέχεια, μέσω της επιλογής «Νέα Αίτηση» μπορεί ο ενδιαφερόμενος να υποβάλει αίτηση για την πλήρωση μιας ή περισσοτέρων κενών θέσεων με μετάταξη ή/και προσωρινή κάλυψη αναγκών με απόσπαση. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω κατάλληλα διαμορφωμένης ηλεκτρονικής φόρμας, όπου η εφαρμογή προσυμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία από την καρτέλα του υπαλλήλου, όπως αυτή τηρείται από την Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού του Φορέα του. Επιλέγοντας το πεδίο «Προσθήκη Θέσης» μπορεί να προστεθεί η θέση/θέσεις που επιθυμεί.

Περαιτέρω, δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης και μεταγενέστερης ολοκλήρωσης/υποβολής της. Μετά την οριστική υποβολή, δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης της αίτησης και εκτύπωσης του αποδεικτικού υποβολής από τον υπάλληλο. Ο υπάλληλος μπορεί, εφόσον η προθεσμία υποβολής αιτήσεων δεν έχει παρέλθει, να προχωρήσει στην υποβολή τροποποιητικής δήλωσης.

Αν τα στοιχεία του υπαλλήλου στο Μητρώο δεν είναι ενημερωμένα, θα πρέπει να γίνει επικοινωνία του ενδιαφερομένου
υπαλλήλου με την Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού, στην οποία υπάγεται, για την επικαιροποίησή τους. Επισημαίνεται ότι
για την ενέργεια αυτή αποκλειστικά αρμόδια είναι η Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού της Υπηρεσίας, στην οποία ανήκει
οργανικά ο υπάλληλος. Η Υπηρεσία μας δεν έχει αρμοδιότητα αλλά και δυνατότητα να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια σχετικά
με το εν λόγω θέμα.