Βόλος: Πατέρας κυνήγησε παιδιά με καραμπίνα – Έκαναν bullying στον γιο του, έσβηναν τσιγάρα πάνω του

Τι είπαν οι γονείς του 12χρονου στις απολογίες τους

Ανατροπή υπήρξε κατά την εκδίκαση του αυτόφωρου του ζευγαριού από τον Αλμυρό Βόλου, σε βάρος των οποίων ασκήθηκε δίωξη για εξύβριση και απειλή κατά συμμαθητών του 12χρονου γιου τους.

Υεπνθυμίζεται, ότι μετά από έναν καβγά, μαθητές Γυμνασίου ακολούθησαν το παιδί ως το σπίτι του, περιπαίζοντάς το και κατήγγειλαν ότι ο πατέρας του 12χρονου αγοριού βγήκε έξω από το σπίτι κρατώντας καραμπίνα.

Ωστόσο, σύμφωνα με το thenewspaper.gr, οι δύο γονείς αθωώθηκαν από το δικαστήριο αφού, όπως αποδείχθηκε κατά την ακροαματική διαδικασία, ότι τα γεγονότα όχι απλά δεν εκτυλίχθηκαν όπως περιγράφηκαν στην καταγγελία εναντίον τους, αλλά το περιστατικό φαίνεται να αποτελεί την «κορυφή του παγόβουνου» του ακραίου bullying που δέχεται ο 12χρονος γιος τους.

 

«Τον έδεσαν & έσβηναν τσιγάρα πάνω του» -Θύμα ακραίου bullying o 12χρονος

Το παιδί, σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, έχει βεβαιωμένα ειδικές ανάγκες. Εδώ και καιρό ο 12χρονος πέφτει θύμα άλλων δύο συμμαθητών του, μεγαλύτερων που έχουν μείνει στην ίδια τάξη. Τα παιδιά αυτά φέρεται να εκδηλώνουν γενικά παραβατικές συμπεριφορές και να είναι κακοποιητικοί και χειριστικοί εναντίον του.

Τα συγκεκριμένα παιδιά μάλιστα είχαν αποβληθεί πέρυσι για έξι μέρες από το σχολείο λόγω bullying που ασκούσαν στον 12χρονο, η περιγραφή του οποίου εξοργίζει: «Είχαν δέσει τα χέρια του μικρού και έσβηναν τσιγάρα πάνω στο δέρμα του».

 

«Θα δεις τι θα σου κάνω στο σχολείο»: Του έκλεψαν δίκυκλο & τον απειλούσαν

Όμως, το περιστατικό που φαίνεται να οδήγησε στον λεκτικό «διαπληκτισμό» μεταξύ της μητέρας του 12χρονου και των άλλων παιδιών, έξω από το σπίτι των πρώτων, το μεσημέρι της 15ης Δεκεμβρίου, είναι η κλοπή ενός δίκυκλου λίγες μέρες πριν.

Όπως εξήγησε ο πατέρας του 12χρονου στην απολογία του, ο γιος του φέρεται να δανείστηκε το μηχανάκι από γνωστό του πρόσωπο. Τα άλλα παιδιά το πήραν από κείνον και δεν το επέστρεψαν ποτέ, με αποτέλεσμα να συλληφθούν για κλοπή.

Δεν φαίνεται να σταμάτησαν όμως εκεί, αλλά επιχείρησαν να εμπλέξουν τον 12χρονο απειλώντας τον, με σκοπό να ρίξουν σε κείνον την ευθύνη για το κλεμμένο μηχανάκι. «Το παιδί μου είναι αγαθός και τον εκμεταλλεύονται» σχολίασε ο πατέρας του παιδιού.

Ο 12χρονος περιέγραψε στην μητέρα του πως ένα από τα παιδιά τον έπιασε από το γιακά, λέγοντάς του: «Εσύ είσαι υπεύθυνος για την κλοπή, θα δεις τι θα σου κάνω από δω και πέρα στο σχολείο».

Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με τη μητέρα του παιδιού, φέρεται να κυνήγησαν το παιδί ως το σπίτι του το μεσημέρι της Πέμπτης (15/12).

 

Τι είπαν οι γονείς του 12χρονου στις απολογίες τους

Στην απολογία της η μητέρα, παραδέχθηκε πως βγήκε από το σπίτι και φώναξε στους συμμαθητές του 12χρονου αλλά χωρίς να τους βρίσει ή να χρησιμοποιήσει εναντίον τους απειλές: «Είπα μόνο μακριά από το παιδί μου, αλλιώς θα καλέσω την αστυνομία, θα ειδοποιήσω τον διευθυντή».

Ομοίως, ο πατέρας του 12χρονου δήλωσε πως δεν βγήκε ποτέ με καραμπίνα να απειλήσει τα παιδιά. Ο ίδιος δήλωσε πως δεν βγήκε καν έξω από το σπίτι γιατί μιλούσε στο τηλέφωνο, ενώ τον ενημέρωσε μετά η γυναίκα του για το συμβάν. Ο άνδρας ουδέποτε είχε στην κατοχή όπλο, όπως αποδείχθηκε από το μητρώο της αστυνομίας, αλλά και κατάθεση μάρτυρα.

 

 

Οι γονείς των άλλων παιδιών έπεφταν σε αντιφάσεις

Αλλά και οι σχετικές μαρτυρίες των γονέων ενός από τα παιδιά, οι οποίοι υπέβαλλαν την καταγγελία, δεν κατάφεραν να αποδείξουν την ύπαρξη όπλου, καθώς έπεφταν σε αντιφάσεις. Αρχικά υποστήριξαν πως το όπλο είδε το μεγαλύτερο από τα παιδιά τους, ενώ αργότερα ο μικρότερος γιος τους, για τον οποίο υπήρχαν αμφιβολίες ότι ήταν ποτέ μπροστά στο περιστατικό.

Ο συνήγορος υπεράσπισης των κατηγορούμενων έθιξε μάλιστα ζήτημα εργαλειοποίησης της καταγγελίας εκ μέρους τους, για να βελτιώσουν τη θέση του δικού τους παιδιού τους.

Οι γονείς του ταλαιπωρημένου 12χρονου κρίθηκαν αθώοι για όλες τις κατηγορίες από το δικαστήριο. Ερωτηματικά όμως δημιουργούνται για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας, του bullying, και των τρόπων με τους οποίους θα πρέπει να προστατεύονται τα παιδιά με ειδικές ανάγκες από τον σχολικό μηχανισμό.