Quantcast

(Βίντεο) Ο Τσιόδρας η Σάκκαρη κι άλλοι καταξιωμένοι στο κεντρικό σποτ

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΡΤ

Δείτε το βίντεο.

 

Νέα σελίδα στη μακρά ιστορία της επιδιώκει να γράψει, φέτος, η ΕΡΤ. Με νέα σήματα, νέο πρόγραμμα, αλλά και μια καμπάνια, που αναδεικνύει πρωτίστως τον εθνικό ρόλο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

 

Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της δημόσιας τηλεόρασης είναι το εξής: Η ΕΡΤ απευθύνεται, φέτος, σε όλους τους Έλληνες, θυμίζοντας κάτι που ενδόμυχα ξέρουμε όλοι, αν και συχνά το λησμονούμε. 

 

Στο τηλεοπτικό σποτ, που βγαίνει στον αέρα από τη Δευτέρα, μετέχουν σιωπηλά ανώνυμοι συμπολίτες μας, αλλά και επώνυμοι Έλληνες, οι οποίοι έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους και τη στάση τους τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας. 

 

Με αλφαβητική σειρά, στο κεντρικό σποτ της ΕΡΤ μετέχουν οι:

 

Κατερίνα Βρανά, stand up κωμικός

 

 

Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT

 

 

Σταμάτιος Κριμιζής, ερευνητής των Πλανητών, NASA, ακαδημαϊκός

 

Μαρία Ναυπλιώτου, ηθοποιός

 

 

Ελευθερία Ντεκώ, σχεδιάστρια φωτισμού

 

Βίκυ Ξανθοπούλου, Εκπαιδευτικός της Χρονιάς 2019 (AKS Global Education Awards)

 

 

Μαρία Σάκκαρη, παγκόσμια πρωταθλήτρια τένις

 

 

Ευγένιος Τριβιζάς, συγγραφέας-εγκληματολόγος

 

 

 

Σωτήρης Τσιόδρας, λοιμωξιολόγος-ειδικός παθολόγος

 

Γιάννης Χατζήμπεης, Iron Man, αθλητής Παραολυμπιακών, ομιλητής παρακίνησης

 

Το ίδιο ακριβώς μήνυμα θα εκπέμπουν από αύριο και όλα τα πρόσωπα της ΕΡΤ, τα οποία μέσα από spots λίγων δευτερολέπτων θα μοιράζονται με τους πολίτες τον τρόπο με τον οποίο εκείνοι προσπαθούν κάθε μέρα να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό, σηματοδοτώντας και την προσπάθεια της δημόσιας τηλεόρασης να γίνεται κάθε μέρα και καλύτερη. Πρόσωπα γνωστά, αλλά και νέα για την ΕΡΤ, τα οποία θα μετέχουν στο ανανεωμένο πρόγραμμά της, που θα αρχίσει σταδιακά να εμφανίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από τις 12 Οκτωβρίου.

 

Από τη Δευτέρα οι πολίτες θα δουν και τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, που την οδηγούν στη νέα τηλεοπτική εποχή. Για την ΕΡΤ1 επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 το κόκκινο και για την ΕΡΤ3 το πράσινο. Και αυτό δεν έγινε τυχαία, καθώς σταδιακά οι πολίτες θα γνωρίσουν και τη νέα ταυτότητα-φυσιογνωμία των τριών καναλιών, με την ΕΡΤ1 να συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, την ΕΡΤ2 να αναδεικνύει κυρίως τον ελληνικό πολιτισμό και την ΕΡΤ3 να έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον.

 

Η ιδέα της καμπάνιας της ΕΡΤ ανήκει στην εταιρεία TRABAHO, την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, ενώ τα λογότυπα σχεδίασε η δημιουργική ομάδα της designpark. Τα γυρίσματα της καμπάνιας έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), το οποίο η ΕΡΤ επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμά, όπως βέβαια και τους σιωπηλούς πρωταγωνιστές του εθνικού μηνύματος που θα εκπέμψει φέτος.