Γνωστό είχε καταστεί από τη Δευτέρα, 13 Μαρτίου, ότι ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος προτίθετο να στείλει τους φακέλους με όλα τα δυστυχήματα της τελευταίας 15ετίας στη Δικαιοσύνη, προκειμένου να επανεξεταστούν.
Μεταξύ αυτών, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του MEGA, θα εξεταστεί και η σύγκρουση των δύο βαγονιών, κατά τη διάρκεια εργασιών, στις 16 Μαΐου 2016 στις Σέρρες, με τους δύο νεκρούς. Το δυστύχημα συνέβη μεσημέρι μεταξύ Χρυσού και Τούμπας.
Το ρεπορτάζ χαρακτηριστικά αναφέρει: Είναι αυτές οι εικόνες από το ΕΝΑ Channel που δείχνουν το Unimog να έχει καταστραφεί.
Τότε, η ανακοίνωση του ΟΣΕ έλεγε πως «αυτοκινούμενο σιδηροδρομικό όχημα γραμμής (Μπουρέζα ΑΥ4) προσέκρουσε σε μηχανοκίνητο όχημα γραμμής (τύπου Unimog) κινούμενο στην ίδια φορά/κατεύθυνση και με το οποίο προσωπικό γραμμής ράντιζε την βλάστηση εκατέρωθεν της σιδηροδρομικής γραμμής (εκχόρτωση). Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν θανάσιμα δύο από τους επιβαίνοντες στο όχημα Unimog».
Ανοίγει και πάλι ο φάκελος του φονικού δυστυχήματος στο Άδενδρο
Αυτά τα πλάνα στοιχειώνουν τις μνήμες, ένα τρένο καρφωμένο σε ένα σπίτι, το ημερολόγιο έγραφε 13 Μαΐου 2017. Και σε αυτό το δυστύχημα με τους 4 νεκρούς ο Ισίδωρος Ντογιάκος θα ρίξει νέο φως.
Ο Στέλιος Τζούλιας σώθηκε από θαύμα. Ήταν επιβάτης στην αμαξοστοιχία του Άδενδρου, μία αμαξοστοιχία που όλοι λένε πως εκτροχιάστηκε λόγω υψηλής ταχύτητας και δεν θα είχε εκτροχιαστεί εάν λειτουργούσε το σύστημα που και σήμερα θα φρενάριζε τα τρένα στα Τέμπη.
Τα εφιαλτικά δευτερόλεπτα που το τρένο έπεσε σε ένα παρακείμενο οίκημα δεν σβήνουν.
Τώρα, και σε αυτόν το φάκελο, η Δικαιοσύνη καλείται να δει πώς και αυτή η τραγωδία πέρασε απαρατήρητη.