Quantcast

Τραγωδία στα Τέμπη: Για ανάκριση τρεις από τους κατηγορούμενους – Έρχονται νέες διώξεις

Σήμερα, ο εφέτης ανακριτής αναμένεται να καλέσει εκ νέου τον προϊστάμενο επιθεώρησης και τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας

Ο εφέτης ανακριτής που διεξάγει την έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη αναμένεται πιθανότατα σήμερα (14.3.2023) να καλέσει ξανά τον επιθεωρητή του ΟΣΕ και τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας στο μοιραίο σταθμαρχείο Λάρισας.

Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται και νέες διώξεις.

 

Όλα αυτά την ώρα που βγαίνουν συνέχεια στο φως της δημοσιότητας νέα στοιχεία που προστίθενται στη έρευνα, όπως διάλογοι από την ώρα της τραγωδίας στα Τέμπη, όπως η επικοινωνία του μοιραίου προφυλακισμένου 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας με συναδέλφους του, όπου φαινόταν ότι τα είχε… χάσει από την ψυχολογική πίεση.

Ένα άλλο θέμα που δείχνει το… χάος που επικρατούσε σε θέματα οργάνωσης και λειτουργίας του σταθμαρχείου ήταν οι βάρδιες που τηρούνταν, όπως ήθελαν οι σταθμάρχες (έφευγαν πριν τις ώρες τους, άλλαζαν τις βάρδιες).

Σήμερα, ο εφέτης ανακριτής αναμένεται να καλέσει εκ νέου τον προϊστάμενο επιθεώρησης και τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας, για να δώσουν νέες εξηγήσεις για το τι επικρατούσε στο σταθμαρχείο Λάρισας της ώρες της τραγωδίας.

Επίσης η Δικαιοσύνη ερευνά πιθανές διώξεις και στους γιατρούς που χορήγησαν αναρρωτική άδεια στον επιθεωρητή του ΟΣΕ μετά την τραγωδία και ξεκινούσε στις 2 Μαρτίου.

Στο μεταξύ, ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης έκανε αυτοψία στο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Θεσσαλονίκη μέχρι και τη Λάρισα, για να δει ιδίοις όμμασι τα προβλήματα, ενώ μέχρι την Παρασκευή (17.3.2023) αναμένεται να έχει αποκατασταθεί πλήρως η ηλεκτροδότηση του δικτύου στο σημείο της τραγωδίας.

Την ίδια ώρα ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισίδωρος Ντογιάκος ζήτησε από τον διοικητή του ΟΣΕ να του αποστείλει τους φακέλους για όλα τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα τα τελευταία 15 χρόνια, με στόχο να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες που δεν αναζητήθηκαν.

Επίσης, σε βάθος 15ετίας θα πάει η έρευνα και για τις συμβάσεις του ΟΣΕ, σύμφωνα με τον επικεφαλής της αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, Χαράλαμπο Βουρλιώτη.

Εκτός από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης με τους 4 νεκρούς, στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης μπαίνουν μεταξύ αυτών και τα δυστυχήματα:

16 Μαΐου 2016: Σύγκρουση μηχανήματος συντήρησης σιδηροδρομικών γραμμών με ψεκαστικό

σταθερής τροχιάς του ΟΣΕ, στις Σέρρες με απολογισμό δύο θανάτους και δύο τραυματισμούς

30 Σεπτεμβρίου 2019: Θανάσιμος τραυματισμός 55χρονου επιβάτη, κατά την επιβίβαση στο Δομοκό

21 Ιουνίου 2022: Σύγκρουση τρένου με Ι.Χ. σε αυτόματη φυλασσόμενη διάβαση στη Λάρισα με αποτέλεσμα τον θάνατο οδηγού.

 

Ενημέρωση στον Γεραπετρίτη από τους εργαζόμενους του ΟΣΕ

Ο υπουργός Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης είχε χθες, (13.3.2023) είχε συνάντηση με εκπροσώπους εργαζομένων του ΟΣΕ. Ο υπουργός ενημερώθηκε από… πρώτο χέρι για τις χρόνιες παθογένειες των σιδηροδρόμων.

«Εμείς σαν εργαζόμενοι το μέλημα μας είναι πρώτα να ανοίξει και να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη, είπε μετά τη συνάντηση ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς, Γιάννης Ντίτσας.

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης τόνισε εξάλλου στους εργαζομένους ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι η ασφαλής επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων καθώς και ότι σύντομα θα προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις για το θέμα.

Αύριο Τετάρτη (15.3.2023), ο Γιώργος Γεραπετρίτης θα ενημερώσει τη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για την αυτοψίας που πραγματοποίησε προ ημερών τόσο στον τόπο της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη, όσο και στον ΟΣΕ της Θεσσαλονίκης, στο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.

Παράλληλα, η Hellenic Train ανακοίνωσε τη δρομολόγηση λεωφορείων, από αύριο, για τη μετακίνηση επιβατών σε ορισμένες διαδρομές, έως ότου αποκατασταθεί η σιδηροδρομική κυκλοφορία.