Παρά την παροδική αρνητική επίπτωση από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, η Ελλάδα διατήρησε την ανταγωνιστικότητά της σε ό,τι αφορά τη διαδικτυακή της φήμη όσον αφορά την εμπειρία επίσκεψης, ξεπερνώντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία της TCI Research, με την οποία συνεργάζεται το ΙΝΣΕΤΕ για τη συλλογή big data για την Ελλάδα, την Αθήνα και ανταγωνιστικούς προορισμούς, η Γαστρονομία και το Επίπεδο Φιλοξενίας αποτελούν ισχυρές θεματικές στη δημιουργία θετικής διαδικτυακής φήμης για την Ελλάδα.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr