Quantcast

Τουρισμός: «Greek Travel Awards» για πρώτη φορά στο Λονδίνο – Οι 10 νικητές της ψηφοφορίας

Η εκδήλωση διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του ΕΟΤ - Στόχος της απονομής βραβείων η προβολή και προώθηση τουριστικών προορισμών της Ελλάδας στα βρετανικά media

Στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market 2022 που έσπασε όλα τα ρεκόρ επισκεπτών προηγούμενων ετών και του 2019 (στοιχεία Reed), ο ΕΟΤ διοργάνωσε για πρώτη φορά στο Λονδίνο τα Greek Travel Awards 2022. Σε συνέχεια του πολύ θετικού κλίματος στη βρετανική αγορά για την Ελλάδα, όπου οι Βρετανοί ταξιδιώτες αναδείχθηκαν οι πρώτοι σε αφίξεις μετά την καλοκαιρινή σεζόν, το Γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με 7 σπεσιαλίστες Tour Operators, επικοινώνησε με τους πελάτες τους που είχαν επισκεφθεί την Ελλάδα, ώστε να λάβουν μέρος στην ψηφοφορία για τους ελληνικούς προορισμούς.

Στην πολυσύνθετη βρετανική αγορά, η Ελλάδα προσφέρεται ως ταξιδιωτικός προορισμός από περισσότερους από 75 Tour Operators και ειδικευμένους Tour Operators, όπως οι: Cyplon, CVVillas και Ionian & Aegean Island Holidays και Sunvil που προσφέρει τα τελευταία 50 έτη, πάνω από 70 ελληνικούς προορισμούς.

Στα βραβεία, συμμετείχαν εξειδικευμένοι στο είδος τους Tour Operators, όπως ο Sovereign για τον τουρισμό πολυτέλειας, ο Barrhead, δημοφιλέστερος Τ/Ο στη Σκωτία και ο Broadway Τravel, ένας από τους μεγαλύτερους Τ/O που προσφέρει Ελλάδα και πρόσφατα γιόρτασε τα 70 χρόνια λειτουργίας του στη βρετανική αγορά.

Στην απονομή για τα πρώτα Ελληνικά Βραβεία παρευρέθηκαν 80 εκπρόσωποι των βρετανικών media, βρετανικών Tour Operators, επαγγελματίες του Τουρισμού, Έλληνες ανταποκριτές στο Λονδίνο και συνεκθέτες του ελληνικού περιπτέρου. Επαγγελματικές επαφές και networking έγιναν σε μία ατμόσφαιρα ελληνικής φιλοξενίας με ανάδειξη της μαστίχας Χίου μέσα από την ξεχωριστά κοκτέιλς και γευσιγνωσίας της ελληνικής γαστρονομίας, με δημιουργίες της σεφ Ειρήνης Τζώρτζογλου, νικήτριας του διαγωνισμού BBC Masterchef UK 2019, η οποία προετοίμασε ένα μοναδικό μενού για τους καλεσμένους.

GTA_photo1

Το τριήμερο 7-9 Νοεμβρίου, η World Travel Market, συγκεντρώνει στο Λονδίνο αντιπροσωπείες απ’ όλο τον κόσμο. Πρόκειται για περίοδο με πυκνό πρόγραμμα προ-οργανωμένων επαφών και εκδηλώσεων σε ανταγωνιστικό περιβάλλον για τους επαγγελματίες του Τουρισμού. Σε αυτό το πολυάσχολο πλαίσιο, ήταν μεγάλη επιτυχία να εκπροσωπούνται και να επιδεικνύουν ενδιαφέρον για την Ελλάδα media διεθνούς απήχησης, όπως: National Geographic Food Traveller, Wanderlust Magazine, TTG, Telegraph, Travel Weekly, Travel Gossip, αλλά και ταξιδιωτικών influencers που επέλεξαν την εκδήλωση της Ελλάδας μεταξύ δεκάδων προσκλήσεων. Αντιστοίχως, η εκπροσώπηση της ηγεσίας του Υπουργείου και του ΕΟΤ μοιράστηκε σε διαφορετικές εκδηλώσεις, ώστε η χώρα μας να έχει την πλέον εμφατική παρουσία στα περισσότερα events που πλαισίωναν την έκθεση.

Νικητές από την ψηφοφορία των Βρετανών T/O, ανά κατηγορία είναι:

1. Best City Breaks Destination: Αθήνα

2. Best Walking Destination: Αρκαδία/Πελοπόννησος
3. Best Sailing Destination: Λευκάδα
4. Best Gastronomy Destination: Χανιά

5. Best Luxury Destination: Σαντορίνη
6. Best Outdoors Destination: Κεφαλονιά
7. Best Culture Destination: Αθήνα
8. Best Sustainable Destination: Ικαρία
9. Best Diving Destination: Αλόννησος
10. Best Beach Holidays Destination: Κρήτη

Στόχος της εκδήλωσης απονομής Βραβείων ήταν η προβολή στα Βρετανικά Μέσα διαφορετικών προορισμών της Ελλάδας και η προώθηση των ελληνικών προορισμών σε συγκεκριμένες ομάδες στόχους που ενδιαφέρονται για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, καθώς και η εξειδικευμένη παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για την ανάδειξη νέων προορισμών σε επαναλαμβανόμενους επισκέπτες της χώρας μας.

Η ψηφοφορία λειτούργησε παράλληλα και ως βαρόμετρο για τις προτιμήσεις των Βρετανών σε ειδικές κατηγορίες και ως έναυσμα για τη μεγαλύτερη και εντονότερη προβολή του ΕΟΤ μέσω των στοχευμένων ετήσιων διαφημιστικών εκστρατειών απευθείας στα Media για τους ελληνικούς προορισμούς, τις δραστηριότητες και τις ξεχωριστές εμπειρίες των επισκεπτών στην Ελλάδα.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η προτίμηση του κοινού για την Ικαρία, παγκοσμίως γνωστή ως μία από τις 5 blue zones στον κόσμο, σημειώνοντας το ενδιαφέρον για τη μακροζωία καθώς αποτελεί έναν από τους 17 στόχους του ΟΗΕ για τη βιωσιμότητα. Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Σκιάθος, Χαλκιδική, Άνδρος, Νάξος, Ρόδος, Κως, Λέσβος, Ζάκυνθος, Μύκονος ήταν φιναλίστ στις ανωτέρω κατηγορίες, επιβεβαιώνοντας την ποικιλία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την αγάπη του κοινού για την Ελλάδα.