Quantcast

Νέα στρατηγική στον τουρισμό: Αναδεικνύονται «άγνωστα μονοπάτια» της Ελλάδας (Βίντεο TL)

Η νέα στρατηγική που θα εφαρμόσει το υπουργείο Τουρισμού, εστιάζει στην άνοδο της ζήτησης για τουρισμό στην Ελλάδα, 12 μήνες τον χρόνο

Επιμέλεια: Κατερίνα Καμπόλη

 

Στην ανάπτυξη νέων προορισμών, που μέχρι σήμερα δεν έχουν προβληθεί στο εξωτερικό, αλλά και νέων εμπειριών, στοχεύει το υπουργείο Τουρισμού.

 

Η νέα στρατηγική που θα εφαρμόσει, εστιάζει στην άνοδο της ζήτησης για τουρισμό στην Ελλάδα, 12 μήνες τον χρόνο, αλλά και σε νέα επενδυτικά εγχειρήματα γύρω από τη φιλοξενία και τις υπηρεσίες ταξιδίου.

Έχοντας αντλήσει πάνω από 100 εκατ. ευρώ μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας βάζει μπρος τα σχέδια ανάπτυξης:

 

  • του ορεινού, αναρριχητικού, γαστρονομικού και καταδυτικού τουρισμού,
  • ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα θα δώσει στον ιαματικό, θερμαλιστικό τουρισμό και τον τουρισμό ευεξίας

Οι περιοχές που θα αναδειχθούν

Θα στηρίξει έτσι τη Βόρεια Εύβοια, που θα έχει την τιμητική της στον ιαματικό τουρισμό με το υπουργείο να προβάλει άγνωστες τοποθεσίες της περιοχής, επικοινωνώντας πως ο ιαματικός τουρισμός είναι τάση και στις νέες ηλικίες.

Από τα νησιά του Αργοσαρωνικού, αυτό που ξεχωρίζει είναι το Αγκίστρι, καθώς ο συγκεκριμένος προορισμός αναμένεται να συνδυαστεί άμεσα με το city break και την άνοδο του τουρισμού στην Αθήνα, δώδεκα μήνες το χρόνο, ενώ υπάρχει ισχυρό ενδεχόμενο να γίνει ιδιαίτερη προβολή στις ΗΠΑ, καθώς το μικρό αυτό νησί – άγνωστο ακόμα στο εξωτερικό – υπερτερεί σε ποιότητα θάλασσας και παραλίας σε σχέση με τα υπόλοιπα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Ένας άλλος προορισμός στον οποίο θα δώσει έμφαση το υπουργείο Τουρισμού είναι η Δυτική Μακεδονία,όπου σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και με ιδιώτες επιχειρηματίες, θα διοργανωθούν συνέδρια και εκθέσεις.

Επιπλέον, στα σχέδια του υπουργείου είναι και η προβολή προορισμών και μικρών χωριών στην Ήπειρο, όπως είναι τα Μαστοροχώρια με επικρατέστερους χειμερινούς προορισμούς την Καστάνιανη και την Πυρσόγιαννη.

Στόχος είναι ο «luxury τουρισμός», αλλά με την μορφή εμπειρίας, κοντά στη φύση και τα τοπικά προϊόντα.

Δείτε το βίντεο: