Quantcast

L’ Echo: Ελλάδα και Ισπανία οι καλοκαιρινές επιτυχίες για Γάλλους ταξιδιωτικούς πράκτορες

Τι αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα

Η Ελλάδα και η Ισπανία αποτέλεσαν φέτος τις επιτυχίες του καλοκαιριού στον τουρισμό, σύμφωνα με τους Γάλλους tour operators.

 

 

 

Σε δημοσίευμά της η εφημερίδα L’ Echo επισημαίνει ότι η Ελλάδα εκτός από το πλεονέκτημα της φυσικής ομορφιάς, φαίνεται να αποκομίζει και τα οφέλη της καλής διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης.

Όπως αναφέρει ο Christophe Fuss, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της TUI France, «Η Ελλάδα έχει μια πολύ καλή εικόνα τουριστικά, επειδή είναι ένας πολύ ολοκληρωμένος προορισμός από πολιτιστική, γαστρονομική, φυσική και παραθαλάσσια άποψη. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η ελληνική κυβέρνηση διαχειρίστηκε πολύ καλά την κρίση του Covid, καθησυχάζοντας πολύ γρήγορα τους Γάλλους πελάτες. Η Ελλάδα γρήγορα φάνηκε να είναι ένας “ασφαλής” προορισμός. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στο να γίνει και φέτος το καλοκαίρι ο αγαπημένος προορισμός των πελατών μας”.

Σύμφωνα με τη SETO (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Ταξιδιωτικών Πρακτόρων) φέτος, οι τουρίστες που έκλεισαν ένα ταξίδι “πακέτο” (πτήση, διαμονή, εκδρομές) επέλεξαν κατά κύριο λόγο στην Ελλάδα και την Ισπανία. Από την 1η Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου, οι Γάλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες έκλεισαν πακέτα για σχεδόν 1,4 εκατομμύρια άτομα εκ των οποίων 279.000 είχαν προορισμό την Ελλάδα. Στα ελληνικά νησιά σημειώθηκε αύξηση 47% σε σχέση με πέρυσι και στην ηπειρωτική χώρα 84%, ενώ ακόμα και σε σύγκριση με την προ Covid περίοδο, η τάση είναι ανοδική.

Επίσης, σύμφωνα με στοιχεία του Travel Companies, το οποίο συλλέγει στοιχεία από τους tour operators αλλά και από τα ταξιδιωτικά γραφεία, ο προορισμός Ελλάδα σημείωσε άλμα 30% σε σχέση με το 2019.

Σημειώνεται ότι μετά την επιτυχία της καλοκαιρινής σεζόν, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Παρίσι όπου, στο πλαίσιο της Διεθνούς ‘Εκθεσης IFTM-Top Résa 2022, πραγματοποιεί συναντήσεις με τους επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών και tour operators της Γαλλίας με στόχο την προσέλκυση ταξιδιωτών για το φθινόπωρο και τον ερχόμενο χειμώνα.