Quantcast

Γκερέκου: Επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος – Αισιοδοξία για το καλοκαίρι

«Τα μηνύματα που έχουμε αυτή τη στιγμή όσον αφορά τις κρατήσεις που γίνονται είναι πολύ ενθαρρυντικά»

Συγκρατημένη αισιοδοξία για την τουριστική κίνηση το καλοκαίρι εξέφρασε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, η οποία μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 FΜ και στις δημοσιογράφους Έλενα Καραμίχαλου και Μαρία Λεμονιά, τονίζοντας ότι η Ελλάδα παραμένει ανάμεσα στους πιο ελκυστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

 

Πιο αναλυτικά, ερωτώμενη σχετικά με την φετινή τουριστική περίοδο, η κα. Γκερέκου τόνισε: «Το Πάσχα ήταν ένα τεστ που μας δείχνει ότι θα έχουμε ένα καλό καλοκαίρι. Είναι συγκρατημένη η αισιοδοξία μας αλλά είναι αισιοδοξία. Τα μηνύματα που έχουμε αυτή τη στιγμή όσον αφορά τις κρατήσεις που γίνονται είναι πολύ ενθαρρυντικά. Παρόλη την κρίση την ανθρωπιστική, αυτή την παράλογη κρίση του πολέμου στην Ουκρανία, παρόλο που ακόμη ο covid υφίσταται το διαχειριζόμαστε σαφώς πολύ καλύτερα και με μεγαλύτερη ελευθέρια αλλά ακόμη είναι κάτι που απασχολεί, παρόλα αυτά η κίνηση είναι μεγάλη, δυναμική. Η ανάγκη για ταξίδι είναι θέμα υπαρξιακό, ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει και ευτυχώς η χώρας μας εξακολουθεί να μαγεύει τους πάντες.

Είναι από τις πρώτες χώρες σε προτεραιότητα για επιλογή προορισμού, το καταφέραμε με πολύ δουλειά και πολύ κόπο».

Επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος

Αναφορικά με την καμπάνια για το greekend, η πρόεδρος του ΕΟΤ δήλωσε: «To greekend που σημαίνει ελάτε τρεις-τέσσερις μέρες να ζήσετε μια ολοκληρωτική εμπειρία από την Αθήνα έγινε. Έγινε καμπάνια για την Αθήνα, για τη Θεσσαλονίκη και θα γίνεται και για άλλες πόλεις της Ελλάδας έχει εξαιρετική επιτυχία. Εκτός από αυτό στοχεύουμε πάρα πολύ στον θεματικό τουρισμό, δηλαδή στον τουρισμό εμπειρίας. Όλοι οι νέοι άνθρωποι, οι νέες γενιές ψάχνουν προορισμούς που να έχουν οικολογικό πρόσημο, να έχουν αυθεντικές εμπειρίες ή τοπικότητα που λέμε, διατροφή δηλαδή τοπικό ελληνικό φαγητό, ήθη και έθιμα όλο αυτό έχει να κάνει με την ταυτότητα της Ελλάδας που είναι πολύ σημαντικό να την αναδείξουμε αυθεντικά όπως είναι η Ελλάδα».

Παράλληλα, συμπλήρωσε πως επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος. «Κάναμε ήδη για πρώτη φορά καμπάνια χειμερινή φέτος για να βάλουμε τα θεμέλια και να αυξήσουμε την εισροή κόσμου και το χειμώνα σε περιοχές όπως είναι στην ενδοχώρα μας. Η Ελλάδα δεν είναι μόνο νησιά που είναι πανέμορφα και μοναδικά έχουμε και μια μοναδική ενδοχώρα που μπορεί να προσφέρει χειμερινό τουρισμό με εξαιρετικές εμπειρίες. Αθλητικό τουρισμό ή τουρισμό στα εξαιρετικά χιονοδρομικά που έχουμε, τουρισμό φύσης και τοπικών προϊόντων. Η ελληνική διατροφή είναι το επίκεντρο μέσα σε αυτή την εμπειρία.

Πριν από λίγες μέρες κάναμε το πρώτο συμπόσιο του ΕΟΤ με τίτλο “Ελλάδα η χώρα του Ευ ζην” και στην ουσία συνδέουμε την οικονομία της φιλοξενίας με την ελληνική δυαριού και τον πολιτισμό αυτό είναι η Ελλάδα και αυτός είναι ο νέος τρόπος να δώσουμε ταυτότητα στη νέα εποχή του τουρισμού μετά από όλα αυτά. Η Ελλάδα έχει όλες τις δυνατότητες για αυτό αρκεί να συνεργαστούμε όλοι οι φορείς, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας έτσι όπως δείξαμε ότι μπορούμε στην περίοδο του covid. Είχαμε καλά αποτελέσματα σε σχέση με τη διαχείριση μας αλλά πρέπει ακόμη περισσότερο».