Καθώς η φετινή τουριστική σεζόν εντείνει περισσότερο από ποτέ τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους μεσογειακούς προορισμούς, η Ελλάδα, ετοιμάζεται να αξιοποιήσει τον κρυφό της άσσο: Τον γαστροτουρισμό.
Διότι, όπως έχει αποδειχθεί, ένα έδεσμα φτιαγμένο από τα τοπικά προϊόντα μιας περιοχής είναι το έναυσμα για την αυξητική τάση των τουριστικών εσόδων και την πρωτιά της Ελλάδας στο νέο μοντέλο τουρισμού που είναι η βιωματική εμπειρία και οι καλές πρακτικές του περιβάλλοντος. Πριν από λίγες ημέρες, ολοκληρώθηκε το γαστρονομικό φεστιβάλ «Taste of Athens» στο Ζάππειο, όπου 10 κορυφαίοι chef από τα καλύτερα εστιατόρια της Αθήνας παρουσίασαν τα signature πιάτα τους, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην κυκλική οικονομία και τη φιλοσοφία μηδενικού απορρίμματος (zero-waste).
Όπως μάλιστα, ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, ο γαστρονομικός τουρισμός βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης παγκοσμίως και η ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας της Ελλάδας θα οδηγήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.
Σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), η γαστρονομία αποτελεί τον τέταρτο σημαντικότερο παράγοντα για την επιλογή προορισμού από τους ταξιδιώτες στις χώρες της Νότιας Μεσογείου. Βασικοί ανταγωνιστές της Ελλάδας παραμένουν η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Μάλτα, η Τουρκία και η Κροατία.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr