Quantcast

Το μετρό πάει Ίλιον και αλλάζει τη δυτική Αττική

Η διοίκηση της Αττικό Μετρό σχεδιάζει την επέκταση της γραμμής 2 προς το Ίλιον

Μέσα στις είκοσι επόμενες ημέρες αναμένεται να βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την επέκταση του μετρό από την Ανθούπολη προς το Ίλιον.

Μετά την επέκταση του μετρό στον Πειραιά και τη δημιουργία της γραμμής 4, η διοίκηση της Αττικό Μετρό σχεδιάζει την επέκταση της γραμμής 2 προς το Ίλιον, αλλά και της γραμμής 4 προς τα βόρεια προάστια, έως τη Λυκόβρυση. Ειδικότερα η επέκταση της γραμμής 4 θα καλύψει τη Λεωφόρο Κηφισίας μέχρι το «δαχτυλίδι» στην Αττική Οδό και θα συνεχίζει βόρειο-δυτικά και μέσω Αμαρουσίου και Πεύκης, θα φτάνει στη Λυκόβρυση, κοντά στην Εθνική Οδό.

Υπενθυμίζεται ότι η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη δυτική Αττική περιλαμβάνει γραμμή μήκους 4 χλμ. και τους τρεις νέους σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο.

Οι δύο από τους τρεις σταθμούς βρίσκονται επί της οδού Θηβών. Ο σταθμός Παλατιανή θα βρίσκεται σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο σταθμός Ίλιον 1.000 μ βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) θα εδράζεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον.

Με την ολοκλήρωση του έργου, η επιβατική κίνηση θα ανέρχεται σε επιπλέον 51.000 επιβάτες ημερησίως, την ίδια ώρα που οι μετακινήσεις από το κέντρο στην Αθήνα στη Δυτική Αττική και αντίστροφα θα πραγματοποιούνται σε χρόνο ρεκόρ. Ειδικότερα, το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα απαιτεί μόλις 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια θα ολοκληρώνεται σε 15 λεπτά. Η ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται σε περίπου 4 χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών.