Τέμπη: «Σταθμάρχες διορίζονταν στον σταθμό Λαρίσης έπειτα από 5 χρόνια»

«Ο άνθρωπος αυτός δεν θα έπρεπε να είναι εκεί και φταίει αυτός που τον έβαλε στην υπηρεσία», ανέφερε ο συνταξιούχος μηχανικός και εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης, για την τραγωδία στα Τέμπη

Ο σταθμάρχης που συνελήφθη για την τραγωδία στα Τέμπη, όπως αποκάλυψε το Newsbomb.gr, τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο πόστο μόλις πέντε μέρες πριν από το φρικτό πολύνεκρο δυστύχημα.

Για τον διορισμό του 59χρονου σταθμάρχη, που κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, μίλησε ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος μηχανικός και εκπαιδευτής μηχανοδηγών.

Μιλώντας στο Mega, ο Νίκος Τσουρίδης αποκάλυψε πως στο παρελθόν οι σταθμάρχες διορίζονταν στο σταθμό Λαρίσης έπειτα από τουλάχιστον πέντε χρόνια προϋπηρεσία. «Ο άνθρωπος αυτός δεν θα έπρεπε να είναι εκεί και φταίει αυτός που τον έβαλε στην υπηρεσία. Δεν είχε πείρα. Ο σταθμός της Λαρίσης είναι με πολλές ιδιομορφίες. Είναι ένας πολύ σημαντικός σταθμός, έρχονται πολλά τρένα, έχει το μηχανοστάσιο, συναντάς πολλά διαφορετικά πράγματα, τα οποία δεν τα ήξερες μέχρι πριν και οι παλιοί μηχανοδηγοί αναλαμβάνουν αυτή τη θέση το λιγότερο μετά από 5 χρόνια προϋπηρεσία» εξηγεί.

«Η μεγαλύτερη εκπαίδευση είναι η εμπειρία. Δεν θα είχε γίνει τίποτα εάν υπήρχε η τηλεδιοίκηση. Γι’ αυτό φωνάζουμε χρόνια γι’ αυτό. Αν κατέβαινε το τρένο και ο σταθμάρχης έκανε λάθος, εάν υπήρχε η τηλεδιόικηση θα το είχε σταματήσει» πρόσθεσε ο κ. Τσουρίδης μιλώντας για τον σταθμάρχη που έχει συλληφθεί για την τραγωδία στα Τέμπη.

«Ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%»

Σύμφωνα με τον πρώην εκπαιδευτή μηχανοδηγών Νικόλαο Τσουρίδη, ένας έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει ποια γραμμή θα ακολουθήσει (ανόδου ή καθόδου) και εάν δεν λάβει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει.

Όπως αποκάλυψε μεταξύ των δύο υπήρχε μία οικειότητα, κάτι το οποίο έκανε τον μηχανοδηγό να εμπιστευτεί τυφλά τις οδηγίες του σταθμάρχη και να μην τηρήσουν τα τυπικά της διαδικασίας.

«Ο μηχανοδηγός ήταν φίλος με τον σταθμάρχη και δυστυχώς δεν τήρησαν και οι δύο τα τυπικά υπηρεσιακά. Ας μην πούμε ότι είχαν φιλική σχέση, αλλά μια οικειότητα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό» σημείωσε ο κ. Τσουρίδης.