Quantcast

Τέμπη: Πιθανό να είχε υποψιαστεί τον κίνδυνο ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτους ισχυρισμούς μηχανοδηγών εμπορικών αμαξοστοιχιών, ο άτυχος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας είναι πιθανό να προσπάθησε να έρθει σε επικοινωνία μαζί τους το βράδυ της φονικής σύγκρουσης, καθώς είχε θορυβηθεί και ήθελε να ελέγξει εάν κινούνταν μαζί με άλλον στην ίδια γραμμή

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για το φλέγον ζήτημα της λειτουργίας του συστήματος τηλεδιοίκησης και της απόδοσης ευθυνών για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

Όπως μετέδωσε η εκπομπή Live News, το 2019 και συγκεκριμένα στις 29 Ιουλίου μία μεγάλη πυρκαγιά κατέστρεψε τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό στην Λάρισα.

Ωστόσο, παρόλο που η βλάβη θα μπορούσε να αποκατασταθεί μέχρι την τοποθέτηση νέου συστήματος, δεν υπήρξε καμία διόρθωση, έτσι το σύστημα παρέμεινε εντελώς τυφλό για 4 ολόκληρα χρόνια.

Δεν χρειάζεται να πούμε, πως εάν είχε αποκατασταθεί η ζημιά θα μπορούσε να υπάρξει έστω μία τυπική ενημέρωση για την κίνηση των αμαξοστοιχιών το μοιραίο βράδυ.

Παράλληλα σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτους ισχυρισμούς μηχανοδηγών εμπορικών αμαξοστοιχιών, ο άτυχος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας είναι πιθανό να προσπάθησε να έρθει σε επικοινωνία μαζί τους το βράδυ της φονικής σύγκρουσης, καθώς είχε θορυβηθεί και ήθελε να ελέγξει εάν κινούνταν μαζί με άλλον στην ίδια γραμμή.

Επίσης, συνδικαλιστές του ΟΣΕ είχαν στείλει έγγραφες ενημερώσεις στη διοίκηση ζητώντας να τυποποιηθούν οι διάλογοι μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν παρανοήσεις στην μεταξύ τους επικοινωνία.