Τέμπη: Γιατρός του Νοσοκομείου Βόλου υπέγραψε την αναρρωτική άδεια του επιθεωρητή του ΟΣΕ – Δεν τον εξέτασε καν

Ο επιθεωρητής δεν είχε περάσει ούτε από το ΤΕΠ, ούτε από τα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου Βόλου

Από γιατρό Επιμελητή της Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Βόλου φέρεται να πήρε το χαρτί για την αναρρωτική άδεια ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, αμέσως μόλις έγινε πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

 

Σύμφωνα με το gegonota.news, την άδεια φέρεται να υπογράφει γιατρός ο οποίος θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες δεν εξέτασε τον επιθεωρητή που πήρε άδεια τη μέρα αμέσως μετά το βράδυ της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη.

Ό επιθεωρητήες δεν είχε περάσει ούτε από το ΤΕΠ, ούτε από τα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου Βόλου.

Η άδεια φέρεται να υπογράφηκε από με εντολή άνωθεν, γεγονός που θα διερευνηθεί στο πλαίσιο εισαγγελικής έρευνας. Ο γιατρός βρίσκεται σε ταραχή διότι φέρεται να έκανε εξυπηρέτηση «καλή τη πίστει» σε συνάδελφό του – όπως λέει – και μόλις χθες (05.03.2023) συνειδητοποίησε σε ποιον έδωσε την άδεια.

Η διοίκηση του «Αχιλλοπούλειου» φέρεται να είχε άγνοια για την υπογραφή της αναρρωτικής και αναμένεται να διαταχθεί έρευνα για το ποιος φέρεται να έδωσε την εντολή στον συγκεκριμένο γιατρό, ο οποίος είναι από την Αθήνα και δεν γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις σε τοπικό επίπεδο.

 

Κατεπείγουσα έρευνα με εντολή Πλεύρη

Σημειώνεται ότι με εντολή του υπουργού Υγείας Θάνου Πλεύρη ζητήθηκε κατεπείγουσα έρευνα για να εξετασθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που χορηγήθηκε αναρρωτική άδεια αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στον προϊστάμενο του σταθμάρχη που τον τοποθέτησε στη βάρδια προκειμένου να αναζητηθούν άμεσα ευθύνες από τους γιατρούς που τη χορήγησαν.

Παράλληλα δόθηκε εντολή να τεθούν σε αργία όσοι προκύψει ότι εμπλέκονται. Οι πληροφορίες που είχαν δει το φως της δημοσιότητας ανέφεραν πως ο επιθεωρητής πήρε αναρρωτική ενός μήνα λίγες ώρες μετά την τραγωδία, με τη συγκεκριμένη κίνηση να προκαλεί πολλά ερωτήματα.

Ο συγκεκριμένος επιθεωρητής είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία όλων των ελληνικών σιδηροδρόμων από τον σταθμό της Λάρισας μέχρι και τον σταθμό του Αιγινίου Πιερίας.