Quantcast

«Σκονάκι» στους δασκάλους από τη ΔΟΕ για την αξιολόγηση: Πώς επιχειρείται σαμποτάζ στη διαδικασία

Απέστειλε στα σχολεία ενιαία κείμενα αποτίμησης και τίτλους σχεδίων δράσης - Ζητούν να δοθούν πανομοιότυπες απαντήσεις για όλους τους καθηγητές και όλες τις σχολικές μονάδες

Κινήσεις προκειμένου να ακυρωθεί στην πράξη η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών κάνει η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) σαμποτάροντας την διαδικασία μετά και την δικαστική απόφαση που έκρινε παράνομη την απεργία – αποχή.

Συγκεκριμένα, όπως δημοσιεύει η εφημερίδα Καθημερινή, το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας, έλαβε κατά -οριακή- πλειοψηφία την απόφαση να στείλει στα σχολεία ενιαία κείμενα για την αποτίμηση του 2020-2021 και κάλεσε τους συλλόγους διδασκόντων να τα υιοθετήσουν αυτούσια, χωρίς καμία διαφοροποίηση.

Παράλληλα, η ΔΟΕ καλεί να μη γίνει κανένας διαχωρισμός των διδασκόντων σε ομάδες και στην κλίμακα βαθμολόγησης να επιλέξουν για όλους τον υψηλότερο βαθμό. Όπως λένε, η επιδίωξη είναι σαφής: να ακυρωθεί στην πράξη η αξιολόγηση, καθώς όλα τα σχολεία θα εμφανίζονται να έχουν πανομοιότυπες επιδόσεις και όλοι οι εκπαιδευτικοί την ίδια βαθμολόγηση.

 

Χαρακτηριστικά, σε έγγραφο που εστάλη στα σχολεία την Τρίτη, το Δ.Σ της ΔΟΕ δηλώνει –«υπενθυμίζει», η λέξη που χρησιμοποιεί- προς δασκάλους και νηπιαγωγούς:

1. Δεν φτιάχνουμε τα κείμενα για να αξιολογηθούμε με καλό βαθμό ούτε για να αναδείξουμε τα σημεία υπεροχής της μιας σχολικής μονάδας έναντι της άλλης, αλλά για να αποτυπώσουμε την ενιαία και κοινή μας στάση.

2. Επισημαίνουμε ότι σε κάθε σχέδιο δράσης, δεν χωριζόμαστε σε ομάδες, αλλά ομάδα είναι όλος ο σύλλογος διδασκόντων, ώστε να μην υπάρχει μερισμός και διαφοροποίηση των εκπαιδευτικών.

3. Δεν αποτυπώνουμε κανέναν επιπλέον άξονα πέρα από τους έξι που έχουν επιλεγεί από τη ΔΟΕ.

4. Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων στην 4βαθμη κλίμακα βαθμολόγησης να επιλέξουν για όλους τους άξονες τον υψηλότερο βαθμό (4), ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα ποσοτικής διάκρισης μεταξύ των σχολείων.