Από σήμερα εντάσσεται στη ζωή των εργαζομένων σε όλες τις τράπεζες και τα σούπερ μάρκετ που απασχολούν περισσότερους από 250 εργαζόμενους η ψηφιακή κάρτα εργασίας.
Έτσι λοιπόν, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιούν το σύστημα της ψηφιακής κάρτας εργασίας είτε σε σύνδεση με την ωρομέτρηση της Εργάνης είτε χρησιμοποιούν την εφαρμογή CardScanner
Το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρει για την ψηφιακή κάρτα
– Τη Δευτέρα 27 Ιουνίου ενεργοποιήθηκε η εφαρμογή CardScanner app που συνδέεται στο παραγωγικό Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ». Πρόκειται για την εφαρμογή που έχει διατεθεί στις επιχειρήσεις, η οποία «διαβάζει» την Ψηφιακή Κάρτα του εργαζομένου κατά την είσοδο και την αποχώρηση από την εργασία, κατά παρόμοιο τρόπο με τη διαδικασία που ακολουθείτο για το «σκανάρισμα» των πιστοποιητικών εμβολιασμού.
– Χθες Τρίτη, 28 Ιουνίου, δόθηκε η δυνατότητα για δοκιμαστική χρήση της Ψηφιακής Κάρτας και ήδη πολλές επιχειρήσεις της πρώτης φάσης εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας (τράπεζες και σούπερ μάρκετ) «έτρεξαν» με επιτυχία δοκιμές. Σημειώνεται ότι η δυνατότητα δοκιμαστικής χρήσης δόθηκε τόσο σε επιχειρήσεις που διέθεταν ήδη σύστημα ωρομέτρησης, το οποίο διασυνδέθηκε με το Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ», όσο και στις επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν σύστημα ωρομέτρησης, οι οποίες αξιοποιούν την εφαρμογή CardScanner.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, μέχρι χθες, είχαν «κατεβάσει» στο κινητό τους τηλέφωνο την εφαρμογή myErgani app, στην οποία περιλαμβάνεται ως επέκταση η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, 40.368 εργαζόμενοι, δηλαδή περίπου το ένα τρίτο των εργαζομένων που απασχολούνται σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ.
Η εφαρμογή διατίθεται για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και iOS.