Η ολοκλήρωση του έργου του Μετρό προς τον Πειραιά δημιουργούν σκέψεις στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για επέκταση του δικτύου.
Ήδη έχει αρχίσει να υλοποιείται το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα, η νέα, Γραμμή 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου-Γουδί), την ίδια ώρα που δρομολογείται η επέκταση -μήκους 4 χλμ. και κόστους 350 εκ. ευρώ – της Γραμμής 2 προς τα δυτικά με τρεις νέους σταθμούς (Παλατιανή, Ίλιον, Αγ. Νικόλαος).
Παράλληλα, σχεδιάζεται και η περαιτέρω επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής», με 3 ακόμη σταθμούς σε Καματερό, Άνω Λιόσια – Ζεφύρι και Αχαρνές (Μενίδι).
Στη Δυτική Αττική, επίσης, θα καταλήγει και το τμήμα Δ’ της Γραμμής 4. Πρόκειται για τη γραμμή Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη, με μήκος 7,5 χλμ και 6 σταθμούς.
Το Μετρό πάει Γλυφάδα
Οι κάτοικοι, ωστόσο, της Δυτικής Αττικής δεν είναι οι μόνοι που θα δουν τις μετακινήσεις τους να βελτιώνονται σε θεαματικό βαθμό, δεδομένου ότι η Γραμμή 2 αναμένεται να φτάσει και στη Γλυφάδα με τρεις νέους σταθμούς οι οποίοι θα είναι η εξής:
- Άνω Γλυφάδα
- Λεωφ. Βουλιαγμένης / Γρ. Λαμπράκη
- Γλυφάδα
Μόλις ολοκληρωθεί η επέκταση της Γραμμής 2 (κόστους 300 εκατ. ευρώ) προς Γλυφάδα αναμένεται να εξυπηρετούνται 57.000 επιβάτες ημερησίως.
Επέκταση Γραμμής 1 προς Καλλιθέα
Στα σκαριά, τέλος, βρίσκεται και η επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα (κόστους 450 εκ. ευρώ), με γραμμή μήκους 5 χλμ. που θα ξεκινά από το σταθμό Θησείο και θα περιλαμβάνει τους εξής νέους σταθμούς: Χαμοστέρνας, Πλατεία Δαβάκη, Λόφος Φιλαρέτου/Τζιτζιφιές και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.