Πάτρα: «Μήπως η θυσία τριών παιδιών θα έφερνε ησυχία στη σχέση με τον Μάνο;» αναρωτιέται ο Λάκης Λαζόπουλος

«Τι θα κέρδιζε με τον θάνατο των παιδιών»

Με την υπόθεση της Ρούλας Πισπιρίγκου ασχολήθηκε στο τελευταίο podcast του ο Λάκης Λαζόπουλος, ο οποίος ξεκινώντας τόνισε με νόημα ότι ενώ ο πόλεμος συνεχίζεται στην Ουκρανία εμείς εδώ «έχουμε πάθει Πισπιρίγκου».

 

Ο Λαζόπουλος λέει ότι θυμάται την παρουσία της Πισπιρίγκου σε παράστασή του πριν ένα χρόνο: «Όταν είχα πάει πέρσι στην Πάτρα για μια παράσταση, υπήρχε στο κοινό μια γυναίκα που γελούσε πάρα πολύ. Πρέπει να ήταν η Πισπιρίγκου και τώρα που θυμάμαι τις ημερομηνίες, πρέπει να ήταν στα 40 της σπιτονοικοκυράς που κι αυτή την έφαγε η Πισπιρίγκου. Την έφαγε και γέλαγε. Πολύ γέλιο. Το σατανικό γέλιο της Πισπιρίγκου. Γενικά το πρόγραμμα της Πισπιρίγκου ήταν μαλλιά-νύχια-σκοτώνω. Μήπως πρέπει να ηρεμήσουμε λίγο; Γιατί τρία παιδιά, τα δικά της παιδιά, είναι ό,τι μεγαλύτερο σε έγκλημα που σχεδόν έμοιαζε τέλειο», λέει.

Άγνωστο το γιατί…

Στην συνέχεια ο Λάκης Λαζόπουλος είπε ότι: «Δε χρειάζεται καμία επιπλέον σπιτονοικοκυρά ως έγκλημα. Και δε γίνεται να της στερούμε τον ανιχνευτή ψεύδους, τον οποίο η ίδια ζητάει. Μια κοινωνία που είναι απόλυτα βέβαιη ότι είναι φόνισσα, οφείλει να της προσφέρει τον ανιχνευτή ψεύδους τώρα. Γιατί κι η ίδια είναι τόσο βέβαιη ότι θα εξαπατήσει το μηχάνημα. Γιατί είναι ένα μηχάνημα κι η ίδια. Είναι η εποχή που μηχανοποιεί τους ανθρώπους. Ένα ασυναισθηματικό ον που σκότωσε τα παιδιά της με ποιο κίνητρο; Γιατί; Τα έχουμε εξιχνιάσει όλα εκτός από το σημαντικότερο: Γιατί;».

Η λέξη που αντικαθιστά τον φόνο

Ο Λάκης Λαζόπουλος αναφέρθηκε επίσης στους πιθανούς λόγους: «Πρόκειται για μια άσκοπη δολοφονία; Επειδή σκότωσε ο παππούς τη γιαγιά της, είχε καταπιεί τον δολοφόνο από μικρή ηλικία; Έκανε τρία παιδιά, τρεις γέννες και μετά σιγά σιγά άρχισε να τα σκοτώνει; Γιατί; Στις τραγωδίες υπάρχει μια λέξη που αντικαθιστά τον φόνο και έχει σύνδεση με τη σκοπιμότητα της πράξης, η λέξη θυσία. Η θυσία της Ιφιγενείας. Η θυσία τρις, της Ιφιγενείας. Τρεις Ιφιγένειες, τρία παιδιά τα θυσίασε. Ας δεχτούμε πρόχειρα τη σκέψη αυτή και ας ψάξουμε στην περιοχή αυτή. Ας ψάξουμε στην… περιοχή θυσία. Ας δεχτούμε τη θυσία. Ας πάρουμε τα τουφέκια και να κυνηγήσουμε σε αυτή την περιοχή. Θυσίασε τρία παιδιά το ένα μετά το άλλο. Αφού τα γέννησε το ένα μετά άλλο, τα φρόντισε μετά αποφάσισε να τα σκοτώνει ένα ένα. Γι’ αυτό έκανε παιδιά; Γιατί; Για να… για να… για να ξαναέχει τον Μάνο της; Μήπως η θυσία τριών παιδιών θα έφερνε ησυχία στη σχέση με τον Μάνο; Μήπως τα τρία παιδιά έγιναν τρία αξεπέραστα εμπόδια για μια ζωάρα με τον Μάνο που σαβουροπ@δαγε από δω κι από κει γυναίκες χωρίς έγνοιες, απ’ ότι λένε;», αναρωτήθηκε.

«Τι θα κέρδιζε με τον θάνατο των παιδιών»

«Στις κοινές φωτογραφίες με το παιδί, φαίνεται τόσο έντονα η απόλυτη συναισθηματική απόσταση της μάνας από το παιδί. Αν τα τρία παιδιά τα έκανε για να κρατήσει τον Μάνο και ο Μάνος όλο και ξεμάκραινε..; Στο μυαλό της Πισπιρίγκου υπήρχε μια μόνο εμμονική σκέψη, αυτή η σκέψη που την οδηγεί να θυσιάσει τις τρεις κόρες τους του για να οδηγηθεί η ίδια στο πιο ανθρωποβόρο έγκλημα. Στην πιο ψύχραιμη δολοφονία, στην πιο μεθοδική και αθόρυβη θυσία. Αλλά το γιατί όμως μένει» συνέχισε ο Λάκης Λαζόπουλος.

«Μήπως αυτή η απάθεια και η ψυχραιμία συμβαίνει επειδή αυτό που θα κέρδιζε με τον θάνατο των παιδιών της ήταν κάτι τόσο πολύ πιο σημαντικό γι αυτήν; Αλλά τι είναι πιο σημαντικό από ένα παιδί. Και αυτά τα παιδιά δεν τα γέννησε μονομιάς. Τα γεννούσε το ένα ύστερα από το άλλο. Και όταν έχεις κάνει ένα παιδί και δεν ένιωσες τίποτα, δεν κάνεις άλλα δύο παιδιά για να επιβεβαιώσεις αυτό που ήδη δεν ένιωσες. Μήπως ένιωθε κάποτε; Ή δεν ένιωσε ποτέ; Η τα γέννησε με την πρόθεση κάποια στιγμή να τα σκοτώσει; Πότε της μπήκε αυτή η ιδέα; Πώς έφτασε στην κεταμίνη; Και δεν αρκεί το ίντερνετ για να γνωρίσεις τις συνέπειες ενός φαρμάκου, πρέπει να το μελετήσεις τρομερά» τόνισε.

Καταλήγοντας ο Λάκης Λαζόπουλος είπε: Μήπως το ψέμα της το πέρασε για αλήθεια ; Γι αυτό ζητάει ανιχνευτή ψεύδους; Μήπως μαζί με εμάς θέλει να μάθει και η ίδια την αλήθεια για τον εαυτό της;»…