Quantcast

ΟΑΣΘ: Τέλος από αύριο στα covid διαχωριστικά – Ανοίγουν όλες οι πόρτες των λεωφορείων

Tέλος από αύριο στους μουσαμάδες covid, τα πλεξιγκλάς και τις διαχωριστικές κορδέλες στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αλλαγή που δεν θα έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν πολλοί επιβάτες, αφού, λόγω της 24ωρης απεργίας, θα κυκλοφορήσουν μόνο 138 λεωφορεία με προσωπικό ασφαλείας.

 

 

 

Έτσι, μετά από δύο χρόνια και δύο μήνες ( η μπροστινή πόρτα είχε ακυρωθεί 14/3/2020), όλες οι πόρτες των λεωφορείων θα ανοίγουν για την εξυπηρέτηση των επιβατών ενώ, με την κατάργηση των προστατευτικών, θα υπάρχει κάπως περισσότερες χώρος για την πιο άνετη μεταφορά του κοινού.

Τα λεωφορεία πλέον θα λειτουργούν στο 100% της πληρότητάς τους, αλλά όπως ορίζεται από την κυβέρνηση, οι επιβάτες θα είναι υποχρεωμένοι να φορούν μάσκα, ή υψηλής προστασίας (FFFP2 ή Ν95) ή εναλλακτικά, διπλή, χειρουργική και υφασμάτινη.

Να σημειωθεί όμως, ότι στις 31 γραμμές του ΟΑΣΘ που έχουν αναλάβει τα ΚΤΕΛ, με δικά τους φυσικά λεωφορεία, τα προστατευτικά πλεξιγκλάς θα παραμείνουν, για να μη χρειαστεί να επανατοποθετηθούν προς το Σεπτέμβριο, αν κάτι τέτοιο αποφασιστεί σε περίπτωση αύξησης των κρουσμάτων covid.

Kαι πιλοτικός έλεγχος από τους οδηγούς

Αλλά από αύριο τίθεται σε εφαρμογή κι’ ένα πιλοτικό μέτρο καθώς η διοίκηση του Οργανισμού θέλει να φέρει αποτελέσματα, καλύτερα, στον έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής. Έτσι, σε 13 γραμμές του ΟΑΣΘ, οι οδηγοί, επικουρούμενοι από τους στάσιμους ελεγκτές, θα ελέγχουν τους επιβάτες που θα ανεβαίνουν στο λεωφορείο μόνο από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων.

Όπως είπε στο GRTimes.gr o πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του ΟΑΣΘ κ. Γιώργος Σκόδρας, οι γραμμές αυτές επιλέχθηκαν επειδή εκτελούν περιμετρικά δρομολόγια και δεν ανήκουν στις «βαριές»- κορμού, που εξυπηρετούν  πολύ μεγάλο αριθμό επιβατών.

Πάντως από μία πρώτη επικοινωνία του GRTimes.gr με τη διοίκηση του Συνδικάτου, φάνηκε ότι καθόλου δεν τους χαροποίησε το συγκεκριμένο δοκιμαστικό, πιλοτικό μέτρο, επειδή όπως υποστήριξαν, τουλάχιστον σε κάποιες γραμμές είναι αδύνατος ο έλεγχος, είτε για λόγος ασφαλείας των οδηγών, είτε γιατί σηκώνουν πάρα πολύ κόσμο ειδικά το καλοκαίρι.

Υποστήριξαν ότι  προβληματικό θα είναι το μέτρο, σε γραμμές όπως αυτές που συνδέουν το σταθμό ΚΤΕΛ με το Αεροδρόμιο (01Χ και 01Ν ΚΤΕΛ- Αεροδρόμιο) αλλά και στη ‘19’ Ελευθέριο Κορδελιό- ΝΣΣ,  όπως και στη ‘45’ ΚΤΕΛ Μακεδονία- ΚΤΕΛ Χαλκιδικής ειδικά κατά τους θερινούς μήνες στην τελευταία.

Αύριο πάντως, με την 24ωρη απεργία και με το νέο μέτρο, που μάλλον θα αποτελέσει πρόσθετη αιτία για αντιπαράθεση μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης, ο ΟΑΣΘ αναμένεται να δώσει ουκ ολίγες ειδήσεις στην πόλη.

Πηγή: GRTimes