Το brand name «Nεστοχώρια» προσπαθούν να προωθήσουν επαγγελματίες της περιοχής, με στόχο να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να ενισχύσουν τον τουρισμό στα χωριά του Νέστου.
Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γαβριήλ Γαβριήλογλου, ιδιοκτήτης ξενοδοχειακής μονάδας στο Παρανέστι Δράμας, «θέλουμε να προσδιορίσουμε και να χτίσουμε ένα όνομα στην περιοχή, έχοντας ως παράδειγμα τα Πομακοχώρια, τα Ζαγοροχώρια, τα Μαστιχοχώρια και προβάλλοντας τα δικά μας χωριά -περίπου 20 κατοικήσιμα- που βρίσκονται δεξιά και αριστερά του ποταμού Νέστου».
Σε μια κίνηση προβολής της προσπάθειάς τους, οι εμπλεκόμενοι επιχειρηματίες εκτύπωσαν το όνομα «Nestohoria» σε ποτηράκια που χρησιμοποιήθηκαν σε περιβαλλοντικό συνέδριο που διοργάνωσε στο Παρανέστι η οργάνωση «Καλλιστώ», προσκαλώντας για περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα τους στο facebook.
«Επιδιώκουμε να αναδείξουμε την ταυτότητα της περιοχής και όχι του καθενός επιχειρηματία που εμπλέκεται στην προσπάθεια. Γι’ αυτό και προωθούμε μη ανταλλάξιμα προϊόντα, όπως το δάσος του Φρακτού, άγνωστο σε πολλούς ή τα Στενά του Νέστου, το ομορφότερο κομμάτι του ποταμού που ονομάζεται και Θρακικά Τέμπη» λέει ο κ. Γαβριήλογλου.
Στην κατεύθυνση αυτή γίνονται προσπάθειες να συμμετέχουν ακόμη περισσότεροι επιχειρηματίες στην πρωτοβουλία «Νεστοχώρια» για την ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς και των πολιτιστικών στοιχείων της περιοχής προκειμένου να αποτελέσουν το «σήμα κατατεθέν» της και να γίνουν σημαντικός πόλος έλξης.