Quantcast

Μύκονος: Νέο περιστατικό με παραφουσκωμένο λογαριασμό

Διαμαρτυρηθήκαμε και μας στρίμωξαν οι σερβιτόροι

Και δεύτερη καταγγελία για μαγαζί στη Μύκονο το οποίο και χρεώνει «χρυσό» τα πιάτα του και ακολουθεί μία επιθετική τακτική όταν ο πελάτης διαμαρτύρεται παρουσιάζει η βρετανική Daily Mail.

Συγκεκριμένα μετά από τα καβουροπόδαρα, η 43χρονη Σεριλ Λαμφιρ δήλωσε στο βρετανικό μέσο ότι η παρέα των φίλων της παραπλανήθηκε, εκφοβίστηκε και εξαπατήθηκε ώστε να πληρώσει 1.536 ευρώ για φαγητό που δεν δικαιολογούσε αυτή την εξωφρενική τιμή. 

Η τουρίστρια και η παρέα των φίλων παρήγγειλαν ένα πιάτο καλαμαράκια, μια αστακομακαρονάδα, μια σαλάτα και ένα ψωμί σε διαβόητο εστιατόριο στον Πλατύ Γιαλό.

Η μητέρα δύο παιδιών είπε ότι η παρέα επισκέφθηκε το γραφικό νησί στις 3 Μαΐου και η πρώτη τους βραδιά καταστράφηκε αφού ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού και το προσωπικό του εστιατορίου τους στρίμωξαν όταν τόλμησαν να αμφισβητήσουν τον αστρονομικό λογαριασμό.

«Όλοι οι άνδρες στο εστιατόριο σηκώθηκαν και μας περικύκλωσαν, ήταν τουλάχιστον πέντε, σχεδόν μας έκλεισαν την είσοδο. Ήταν μια πολύ, πολύ τρομακτική κατάσταση γιατί ήμασταν έξι γυναίκες που μας περικύκλωναν πέντε άνδρες… Πρέπει να προσθέσω ότι ήταν όλοι ντυμένοι στα μαύρα, ήταν κάπως γκανγκστερικό», δήλωσε η γυναίκα στη DailyMail.com.

Η Λαμφιρ, υπεύθυνη μάρκετινγκ, επέμεινε ότι το φαγητό, και ιδιαίτερα η γεύση του, δεν δικαιολογούσε τον τεράστιο λογαριασμό.

«Ξέρετε, υπερηφανεύονται ότι χρησιμοποιούν [επιλεγμένα υλικά], αλλά ο αστακός ήταν απαίσιος. Όλα τα άλλα ήταν εντάξει, αλλά ο αστακός ήταν ίσως ο χειρότερος που έχω φάει ποτέ. Ειλικρινά, μόλις και μετά βίας τρώγονταν», πρόσθεσε ο Lamphere.