Μητροπολίτης Καλαβρύτων Ιερώνυμος κατά Μόσιαλου: Να βγάλει αλλού τα κόμπλεξ του

«Πολεμάει το Χριστό», είπε

Την εντονότατη αντίδραση του μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Ιερώνυμου και μάλιστα με πιο σκληρή γλώσσα από αυτή που χρησιμοποίησε, στην ανακοίνωσή της, η Ιερά Σύνοδος, προκάλεσε η ανάρτηση του καθηγητή Ηλία Μόσιαλου.

 

 

 

«Είναι αγανακτισμένος ο λαός μας και οι ιερείς μας. Έχω κι εγώ ιερή αγανάκτηση. Ντροπή και αίσχος, τίποτε άλλο. Άλλη μια φορά βγάλαν τη μάσκα και έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο. Πολεμούν τον Χριστό και την Παναγία μας. Ντροπή» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ιερώνυμος μιλώντας στην εφημερίδα «Πελοπόννησος της Δευτέρας».

Ο κ. Ιερώνυμος αν και σημείωσε ότι ποτέ δεν είναι των άκρων εντούτοις εμφανίστηκε οργισμένος με τον κ. Μόσιαλο: «Δεν μπορεί ο καθένας να βγαίνει και να υβρίζει αυτό που πιστεύω εγώ και ο λαός μας. Να εμπαίζουν τον Χριστό μας, την Παναγία μας και την πίστη μας, Φτάνει πια αυτή η κοροϊδία. Είμαστε μια Μητρόπολη Παναγιοσκέπαστη, με την Παναγία Τρυπητή να έχει σώσει αυτόν τον τόπο. Δεν μπορεί ο καθένας, όποιος κι αν είναι αυτός, να υβρίζει το όνομα της Παναγίας και της πίστεώς μας. Τα δικά τους κόμπλεξ να πάνε να τα λύσουν αλλού κι όχι μέσα στην Εκκλησία».

«Δεν είναι δυνατόν, κάθε φορά που έχουμε Χριστούγεννα ή Πάσχα ο κάθε κομπλεξικός να βγαίνει και να μιλάει με τόσο περιφρονητικά λόγια για την Παναγία και τον Χριστό, προκαλώντας το συναίσθημα του πιστού λαού» πρόσθεσε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων.

Ο κ. Ιερώνυμος, δεν παρέλειψε να τονίσει ότι «ο φανατισμός, όπου κι αν εμφανίζεται, κάνει κακό. Αντί να είμαστε ενωμένοι, κάνουνε κακό. Αυτοί, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την ίαση του σώματος – και καλά κάνουν -έρχονται και χτυπάνε το πνεύμα, την ψυχή του λαού μας. Αυτό είναι ντροπή και μόνο ντροπή. Έχουμε πονέσει όλοι με την ανάρτηση αυτή. Ο Χριστός μας ήταν ο πρώτος πρόσφυγας. Η Παναγία μας ήταν η Παρθένος και βγαίνει και τους υβρίζει και εξευτελίζει την Παναγία μας. Προσευχόμαστε, ο Θεός να του δώσει ταπείνωση, να καταλάβει το σφάλμα και να ζητήσει συγγνώμη από την Παναγία».