Quantcast

Mad Clip: Ακατάλληλα τα λάστιχα του αυτοκινήτου έδειξε η αυτοψία

Πέρασαν 18 μέρες από το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του τράπερ Mad Clip και τα ερωτήματα γύρω από το πως έχασε τον έλεγχο του οχήματός του παραμένουν αναπάντητα

Πέρασαν 18 μέρες από το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του τράπερ Mad Clip και τα ερωτήματα γύρω από το πως έχασε τον έλεγχο του οχήματός του παραμένουν αναπάντητα. Ωστόσο η αυτοψία του πραγματογνώμονα της οικογένειάς του τράπερ, Παναγιώτη Μαδιά, συμπληρώνει τα κομμάτια του παζλ που παρέμεναν θολά. Η Porsche «φορούσε» λάστιχα Semi Slick που είναι ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας.

 

 

Πρόκειται για λάστιχα τα οποία όταν έρθουν σε επαφή με το νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους. Όπως συνόψιζαν στο Mega, συνεργάτες του κ. Μαδιά τα λάστιχα είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.

Το βράδυ που κόπηκε το νήμα της ζωής του Mad Clip διαπιστώθηκε πως λίγα μέτρα από το σημείο του δυστυχήματος υπήρχαν νερά. Κάτι τέτοιο είπαν και αυτόπτες μάρτυρες. Άρα τα λάστιχα της μοιραίας Porsche για λίγα αλλά κρίσιμα δευτερόλεπτα έχασαν την αποδοτικότητά τους.

Λίγο πριν ξεκινήσει η αυτοψία οι συνεργάτες του Παναγιώτη Μαδιά εντόπισαν τον σταυρό που φορούσε ο τράπερ καθώς και το κινητό του τηλέφωνο. Μέσα στην Porsche βρέθηκαν άλλοι δύο σταυροί μικρότερης αξίας, που μένει να διαπιστωθεί αν ανήκαν στον άτυχο μουσικό ή σε κάποιο φιλικό του πρόσωπο.

Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ από τα 134 που πήγαινε. Και πάλι όμως αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία. Η μαύρη Porsche έφυγε από δρόμο και αφού καρφώθηκε σε κολώνα κατέληξε σε δέντρο.

Επισης η αυτοψία έδειξε ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία. Το επιτελείο του κ. Μαδιά διαπίστωσε πως όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.