Καταγγελία: Εργαζόμενος έχασε τη δουλειά του επειδή δεν απάντησε σε ηλεκτρονική εφαρμογή ενώ είχε ρεπό

Τη συγκεκριμένη καταγγελία έκανε το Εργατικό Κέντρο Αθήνας με ανακοίνωσή του

Σε καταγγελία για εκδικητική απόλυση εργαζόμενου από εταιρεία προχώρησε το Εργατικό Κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ). Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΚΑ, ο εργαζόμενος είχε ρεπό, αλλά η εργοδοσία τον ήθελε διαθέσιμο για συνομιλία σε ηλεκτρονική εφαρμογή. Όταν αυτός καθυστέρησε να απαντήσει, απολύθηκε.

 

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΚΑ:

Το Εργατικό Κέντρο αναφέρει ότι καταγγέλλει «την εκδικητική απόλυση συναδέλφου τεχνολόγου» από εταιρεία «στην οποία εργαζόταν με «μπλοκάκι»».

Στη συνέχεια το ΕΚΑ προσθέτει ότι ο εργαζόμενος «ενημερώθηκε με ηλεκτρονικό μήνυμα για την απόλυσή του, με την αιτιολογία ότι δεν ανταποκρίνεται στα εργασιακά του καθήκοντα.

Συγκεκριμένα την Πέμπτη 9/12, ημέρα που ο συνάδελφος είχε ρεπό, η εργοδοσία τον ήθελε διαθέσιμο για συνομιλία σε σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή. Η καθυστερημένη ανταπόκρισή του αποτέλεσε και την αιτία απόλυσης.

Οι πρακτικές που εφαρμόζονται σε αρκετούς χώρους εργασίας, όπως τα ωράρια-λάστιχο, η μαύρη και ανασφάλιστη εργασία, η έλλειψη μέτρων ασφαλείας στον χώρο εργασίας, η παραβίαση προσωπικών δεδομένων, αποτελούν προάγγελο της κατάστασης που θέλουν κάποιοι εργοδότες να επικρατήσει στους εργασιακούς χώρους με την εφαρμογή του νόμου Χατζηδάκη.

Το Εργατικό Κέντρο Αθήνας βρίσκεται στο πλευρό κάθε εργαζόμενου που αγωνίζεται για την υπεράσπιση των κεκτημένων εργασιακών δικαιωμάτων του. Διεκδικούμε την άμεση επαναπρόσληψη του συναδέλφου και την καταβολή των προσαυξήσεων που δικαιούται λόγω εργασίας τις Κυριακές και νυχτερινής εργασίας».