Quantcast

Κατά της καμπάνιας του Καπουτζίδη για τον γάμο των ομοφύλων τάσσονται επτά ιερείς

Έστειλαν επιστολή στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη

Την αντίδραση της εκκλησίας προκάλεσε η νέα καμπάνια του Γιώργου Καπουτζίδη υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων και με επιστολή τους προς τον Πρωθυπουργό αντιδρούν στο πάγιο αίτημα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας για την ισότιμη πρόσβαση στον γάμο και την τεκνοθεσία.

 

 

«Πες το Ναι»

Η καμπάνια παρουσιάζει ζευγάρια της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε τέσσερις διαφορετικές, ενδεικτικές εποχές (1952, 1974, 2004, 2022) χρησιμοποιώντας εικόνες γνώριμες, «οικογενειακής» θαλπωρής και ζεστασιάς.

«Ήμασταν πάντα εδώ» ακούγεται στο ευαίσθητο και νοσταλγικό βίντεο της καμπάνιας, της οποίας το σενάριο εμπνεύστηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Θανάσης Τσιμπίνης.

Η καμπάνια, στοχεύει να ευαισθητοποιήσει και να πείσει την κοινωνία και την πολιτεία ότι το ίσο δικαίωμα στον γάμο (και στην τεκνοθεσία) θα έπρεπε να είναι αδιαπραγμάτευτο, καλώντας πολίτες, θεσμούς, ιδρύματα, φορείς, εταιρείες και κόμματα να υπογράψουν σε αυτή ώστε να δημιουργηθεί η βάση για να ασκηθεί πολιτική πίεση και να ψηφιστεί ένας αντίστοιχος νόμος.

 

 

Η επιστολή των επτά ιερέων στον πρωθυπουργό

Θέλουμε νά πληροφορήσουμε τούς ἀδελφούς μας χριστιανούς. Νά καταθέσουμε τή μαρτυρία τῆς Ἐκκλησίας. Νά ὑπομνήσουμε μέ πατρική ἀγάπη πρός ὅλους τό θέλημα τοῦ ζῶντος καί ἀληθινοῦ Θεοῦ.

Ἡ ἱστορία εἶναι ἀρκετά παλιά. Ἰσχνές μειοψηφίες καλά ὀργανωμένες μέ γερές προσβάσεις στά Μ.Μ.Ε., ἔντυπα καί ἠλεκτρονικά, πιέζουν ἐδῶ καί χρόνια κυβερνήσεις καί κόμματα γιά νομοθετική ἀναγνώριση τῆς σεξουαλικῆς τους παρέκκλισης.

Οἱ Χριστιανοί —ἀκόμη κι ἐκεῖνοι πού διατηροῦν χαλαρή σχέση μέ τήν Ἐκκλησία— γνωρίζουμε ὅτι ὁ Θεός δημιούργησε δύο φύλα, τόν ἄνδρα καί τή γυναίκα. Τρίτο φύλο δέν ὑπάρχει.

Κατά τή φυσική τάξη πού ἐγκαθίδρυσε ὁ Θεός, ὁ ἄνδρας ἕλκεται ἀπό τή γυναίκα καί ἡ γυναίκα ἀπό τόν ἄνδρα. Ἡ ἕλξη αὐτή ἀνοίγει τόν δρόμο τοῦ γάμου πού στή χριστιανική Ἐκκλησία θεωρεῖται «μυστήριον μέγα», μυστήριο ἀγάπης, πηγή καί λίκνο τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς καί ὁδός πού ὁδηγεῖ στή χριστιανική τελειότητα συζύγους καί παιδιά.

Ἡ Ἐκκλησία εὐλογεῖ αὐτή τήν ἔγγαμη σχέση καί θεωρεῖ τήν οἰκογένεια, πού ὁ χριστιανικός γάμος ἐγκαινιάζει, μικρή «κατ᾽ οἶκον» ἐκκλησία.

Εἶναι πολύ φυσικό, λοιπόν, ἐκτός ἀπό τόν εὐλογημένο χριστιανικό γάμο ἡ Ἐκκλησία νά μήν ἀποδέχεται κανενός εἴδους ἄλλο γάμο γιά τά μέλη της, τούς χριστιανούς.

Εἰδικότερα γιά τό φαινόμενο τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἡ «θέση» της ἀπό τήν ἵδρυσή της μέχρι σήμερα εἶναι κάτι περισσότερο ἀπό ξεκάθαρη: Ἡ ὁμοφυλοφιλία δέν εἶναι θεμιτή σεξουαλική ἐπιλογή, ἀλλά παρέκκλιση καί διαστροφή τῆς φύσεως.

Εἶναι κατά τόν λόγο τοῦ ἀποστόλου Παύλου βαρύ, θανάσιμο σαρκικό ἁμάρτημα τό ὁποῖο, ἄν ὁ ἄνθρωπος πού τό διαπράττει δέν μετανοήσει, τόν ἀποκλείει ἀπό τή βασιλεία τοῦ Θεοῦ.

Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μητέρα. Μακροθυμεῖ, ἀνέχεται καί προσεύχεται γιά τήν ἐπιστροφή στούς κόλπους της καί στήν εὐλογημένη κατά Χριστόν ζωή κάθε παιδιοῦ της πού ἀπομακρύνθηκε ἀπ᾽ αὐτήν.

Σέ καμιά περίπτωση ὅμως δέν ἀποδέχεται καί δέν συμβιβάζεται μέ τήν ἁμαρτία. Σέ καμιά περίπτωση δέν συναινεῖ ἡ ἐκτροπή ἀπό τούς νόμους τῆς φύσης πού ὅρισε ὁ Θεός νά γίνει «ἐλεύθερη ἐπιλογή» καί «δικαίωμα» τοῦ ἀνθρώπου.

Σέ καμιά περίπτωση δέν συμφωνεῖ νά τίθεται σέ ἰσότιμη λίγο-πολύ θέση ὁ χριστιανικός γάμος ἀνδρός καί γυναικός καί ἡ «ἐλεύθερη συμβίωση» εἴτε ἑτεροφύλων εἴτε ὁμοφυλοφίλων· ἡ εὐλογημένη χριστιανική οἰκογένεια καί κάθε λογῆς «ἐναλλακτικές μορφές» οἰκογένειας, εἰσαγόμενα ὑποπροϊόντα ἀποχριστιανισμένων κοινωνιῶν.

π Γεώργιος Μπόκας

π Δημ. Γεωργούλιας

π Λ. Ρασσίνης

π Γε. Ράπτης,

π Τιμόθεος Γεράρδος

π Πλα. Αραβογιάνης

π Ξεν. Γεωργιάδης