Quantcast

«Καλάθι της Σαρακοστής»: Αυτά τα προϊόντα μπαίνουν – Αύριο οι επίσημες ανακοινώσεις

Την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου ξεκινά η εφαρμογή του καλαθιού της Σαρακοστής, σύμφωνα με τον γ.γ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρη Αναγνωστόπουλο

Αύριο, Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου, θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις για το «καλάθι της Σαρακοστής», όπως και για την επέκταση του υπάρχοντος «καλαθιού του νοικοκυριού» σε μόνιμη βάση μέχρι και το τέλος του μέτρου.

Όπως επεσήμανε ο γ.γ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, «η εφαρμογή του καλαθιού της Σαρακοστής ξεκινά από την ερχόμενη Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου, που είναι και η Τετάρτη πριν από την Καθαρά Δευτέρα».

Όσον αφορά στα προϊόντα που θα μπουν στο «Καλάθι της Σαρακοστής», ανέφερε ότι πέρα από τα νηστίσιμα προϊόντα που ήδη υπάρχουν στο καλάθι του νοικοκυριού «θα προστεθούν ο χαλβάς, οι νηστίσιμες σαλάτες, όπως και τα κατεψυγμένα θαλασσινά, από τα οποία κάθε super market θα πρέπει να βάλει τουλάχιστον δύο είδη στο καλάθι του νοικοκυριού».

Μιλώντας στο ERTNEWS ο κ. Αναγνωστόπουλος ανέφερε ότι «ήδη έχουμε παρατηρήσει συγκρατήσεις τιμών για 15η εβδομάδα και μπαίνουμε στη 16η. Από τα 882 προΪόντα, έχουμε σε 28 αύξηση, σε 51 μείωση και τα 803 παρέμειναν σταθερά σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα».

«Γενικώς το καλάθι του νοικοκυριού έχει αποδείξει ότι μπορεί να συγκρατήσει και σε ορισμένες περιπτώσεις να μειώσει τις τιμές. Μάλιστα για να υπάρξει μια αναλυτικότερη ανακοίνωση αποτελεσμάτων, αύριο θα δοθεί συνέντευξη τύπου στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων όπου θα εξειδικευθούν αυτές οι πληροφορίες», σημείωσε.

 

Συγκεκριμένα, για το «καλάθι του νοικοκυριού» είπε ότι θα προστεθούν κάποιες κατηγορίες όπως το νωπό μοσχάρι και τα γάλατα υψηλής παστερίωσης. Επίσης, τα όσπρια θα «σπάσουν» σε 3 κατηγορίες: ρεβίθια, φακές, φασόλια ώστε οι λίστες των σούπερ μάρκετ να συμπεριλαμβάνουν και τα τρία προϊόντα.

Μάλιστα, τόνισε ότι τις τελευταίες εβδομάδες υπάρχει σημαντική προσθήκη προϊόντων επώνυμης ετικέτας.

«Το καλάθι του νοικοκυριού είναι ένας χώρος όπου οι καταναλωτές, οι πιό ευαίσθητοι στις ανατιμήσεις μπορούν να βρουν ένα καταφύγιο χαμηλού έως και μηδενικού πληθωρισμού», είπε ο κ. Αναγνωστόπουλος.