Quantcast

Δημοσκόπηση Marc: Τα τρόφιμα στο σούπερ μάρκετ η αύξηση που καίει περισσότερο – Το 35% προσδοκά μία καλύτερη χρονιά (Φώτο)

Το δεύτερο μέρος δείχνει ότι περισσότεροι πολίτες υποστηρίζουν ότι το 2023 θα είναι καλύτερο από το 2022 σε σχέση με εκείνους που δεν το θεωρούν

Τα καθαρά προβαδίσματα τόσο των 7,5 ποσοστιαίων μονάδων της Νέας Δημοκρατίας από τον ΣΥΡΙΖΑ όσο και του 16,6% με το οποίο προηγείται στην καταλληλότητα του Αλέξη Τσίπρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης βγήκαν από το πρώτο μέρος της δημοσκόπησης Marc για τον ΑΝΤ1 την Τετάρτη.

Το δεύτερο μέρος παρουσιάστηκε την Πέμπτη, με ορισμένα καίρια ερωτήματα.

Για το μεγαλύτερο μέρος του δείγματος, η χρονιά θα είναι καλύτερη. Αυτό δήλωσε το 35,9%. Το 32,1% μίλησε για ίδια και το 30,5% για χειρότερη.

Πλειονότητα ήταν εκείνοι που απάντησαν πως η αύξηση που τους έχει επηρεάσει, είναι εκείνη των τροφίμων στο σούπερ μάρκετ.

Το ερώτημα για το «Καλάθι του νοικοκυριού» συγκέντρωσε περισσότερες αρνητικές απαντήσεις από θετικές.

Τα μέτρα στήριξης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση δεν φαίνεται ότι πείθουν τους περισσότερους, αλλά εκείνοι που τα χαρακτηρίζουν αναγκαία βοήθεια δεν είναι λίγοι: το 45,8% τα χαρακτήρισε «σχεδόν καμία βοήθεια», το 34,8% «μικρή αλλά αναγκαία», ενώ μόλις το 18,8% απάντησε «σημαντική βοήθεια».

Φυσικά, όπως σε κάθε δημοσκόπηση, η ακρίβεια είναι το νούμερο ένα πρόβλημα που πρέπει να λύσει η κυβέρνηση.

Όσον αφορά στο αν ο βασιλιάς Κωνσταντίνος έπρεπε να ταφεί ως ιδιώτης, η απάντηση των περισσοτέρων ήταν κατηγορηματική.