Δήμος Αθηναίων: Ψηφιοποιήθηκαν πλήρως οι υπηρεσίες του – Τέλος η ταλαιπωρία για χιλιάδες δημότες και επαγγελματίες της πόλης

Πρόκειται για την επίτευξη ενός φιλόδοξου στόχου που έθεσε εξαρχής η δημοτική αρχή της Αθήνας, με την προσωπική δέσμευση του Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη για ψηφιοποίηση του συνόλου των υπηρεσιών έως το τέλος του 2022

Την ταχύτατη και αποτελεσματικότατη εξυπηρέτησή τους σε οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο Αθηναίων απολαμβάνουν, από την αρχή του έτους,

 

Πρόκειται για την επίτευξη ενός φιλόδοξου στόχου που έθεσε εξαρχής η δημοτική αρχή της Αθήνας, με την προσωπική δέσμευση του Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη για ψηφιοποίηση του συνόλου των υπηρεσιών έως το τέλος του 2022.

Συνολικά 207 υπηρεσίες, -μεταξύ των οποίων το άνοιγμα οικογενειακής μερίδας, η αναζήτηση σχεδίων πολεοδομικών αδειών, η έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ, η ρύθμιση οφειλών, η έκδοση παράβολου, η έκδοση άδειας πολιτικού γάμου κ.ά.- βρίσκονται στη διάθεση όλων των Αθηναίων, μετά την προσθήκη των τελευταίων 56 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2022), στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων https://eservices.cityofathens.gr.

 

Μέσα σε 35 μήνες ψηφιοποιήθηκε το 100% των υπηρεσιών

Η πλατφόρμα ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Φεβρουάριο του 2020 από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης του Δήμου Αθηναίων (Δ.Α.Ε.Μ.), με το τεράστιο έργο της ψηφιοποίησης να προχωρά συστηματικά και να ολοκληρώνεται ταχύτατα, επισπεύδοντας τη μετάβαση της Αθήνας στη νέα ψηφιακή εποχή. Για την ψηφιοποίηση των 207 υπηρεσιών χρειάστηκαν συνολικά 35 μήνες αριθμός που αναλογεί στην προσθήκη μιας νέας υπηρεσίας ανά 5 ημέρες.

 

Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, τόνισε:

«Η Αθήνα πρωτοπορεί στην εθνική προσπάθεια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σε λιγότερο από 3 χρόνια δημιουργήσαμε έναν δήμο υψηλής τεχνολογίας και μηδενικής γραφειοκρατίας, απαντώντας ουσιαστικά και άμεσα σε μία από τις μεγαλύτερες απαιτήσεις των δημοτών μας. Μέσω της ψηφιακής Αθήνας εξασφαλίζουμε πόρους, αποτελεσματικότητα, διαφάνεια, μειωμένο περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Κυρίως, όμως, προσφέρουμε τη δυνατότητα στους Αθηναίους να κερδίζουν πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα στελέχη της Δ.Α.Ε.Μ. και τους υπαλλήλους του Δήμου Αθηναίων που όλο αυτό το διάστημα εργάστηκαν σκληρά για να “μεταφέρουν” τον δήμο στο σπίτι των Αθηναίων, μετατρέποντας τις 3 ώρες “ουρά” σε 3 απλά “κλικ” από το σπίτι. Η Αθήνα από σήμερα αλλάζει ταχύτητα: 100% ψηφιακά, 100% άμεση εξυπηρέτηση, 100% προτεραιότητα ο δημότης».

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων (https://eservices.cityofathens.gr) που αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται από τη Δ.Α.Ε.Μ., έχει δώσει λύση στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών, επαγγελματιών και όσων ζητούν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και άλλες υπηρεσίες, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς γραφειοκρατία και ταλαιπωρία, χωρίς αναμονή σε ουρές και με τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων και των απαιτούμενων δικαιολογητικών ηλεκτρονικά, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, 365 μέρες τον χρόνο.

dimos_athinaiwn_1
Διαβάστε περισσότερα στο parapolitika.gr: