Διαρκεις πιστώσεις κάθε είδους εκπτώσεων και επιστροφών, που δικαιούνται φορολογούμενοι και δεν τις είχαν λάβει μέχρι τώρα πραγματοποιούν από την Παρασκευή οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
Αυτός είναι ο λόγος, που η Προσωποποιημένη Πληροφόρηση στο myTAXISNET παρεμεινε εκτός λειτουργίας από το βράδυ της Παρασκευής.
Πηγές της ΑΑΔΕ συνιστούν στους φορολογουμένους, που πρέπει να πληρώσουν ΕΝΦΙΑ, να δουν τις οφειλές εκτός ρύθμισης στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση πριν κάνουν την οποιαδήποτε πληρωμή. Κι αυτό, διότι αν έχει πιστωθεί στο λογαριασμό τους η οποιαδήποτε έκπτωση, το ποσό, που θα πρέπει να πληρώσουν, θα είναι χαμηλότερο από αυτό, που εμφανίζεται στο εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ.
Η Προσωποποιημένη Πληροφόρηση είναι πλεον διαθέσιμη .