Δεν ήταν η πρώτη του επαφή με υπεραυτοκίνητο, μια και ο Τζώρτζης Μονογυιός είχε κατά το παρελθόν και μια Lamborghini Aventador στην κατοχή του.
Παρ’ όλα αυτά, η διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι μάλλον… χαοτικές σε ότι αφορά στη συμπεριφορά τους στο δρόμο και ένας ελιγμός που ενδεχομένως είχε ξαναγίνει από τον 45χρονο οδηγό της Ferrari που έχασε τη ζωή του την Πέμπτη το βράδυ, στάθηκε μοιραίος. Το supercar της Ferrari με τους 710 ίππους από το V8 με τα δύο turbo και τη χωρητικότητα των 4,0 λίτρων, απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά από τον οδηγό του και θέλει πάντα το 100% της προσοχής όταν δεν κινείται σε ρυθμούς βόλτας.
Ενσωματώνοντας μπόλικη από την αγωνιστική τεχνογνωσία της Ferrari, η 488 Pista προσφέρει συγκλονιστικές επιδόσεις με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να «έρχονται» σε μόλις 2,85 δευτερόλεπτα και την τελική της να αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα. Όπως όμως λέει και το όνομά της, η συγκεκριμένη Ferrari έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό, που δεν είναι άλλος από την οδήγηση στην πίστα, εκεί που ο απόλυτος χαρακτήρας ενός αυτοκινήτου και οι ακαριαίες αντιδράσεις του σε ενδεχόμενο οδηγικό λάθος, μπορούν να περιοριστουν σε υλικές ζημιές.
Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου έχει εξελιχτεί ανάλογα, έτσι ώστε να συμβάλλει στην καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στο καλύτερο δυνατό κράτημά του, στο περιβάλλον μιας πίστας, όπου είναι το ιδανικό για να «γευτεί» κάποιος όλες τις χάρες ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες άλλωστε, ο Τζώρτζης Μονογυιός την Πέμτπη το βράδυ οδηγούσε το καινούργιο του supercar για πρώτη φορά, μια και μόλις λίγη ώρα πριν το είχε πάρει από την έκθεση αυτοκινήτων που το είχε κάνει εισαγωγή από τη Γερμανία για λογαριασμό του.
Βάσει του ρεπορτάζ της εφημερίδας “Πρώτο Θέμα”, ο Μονογυιός περίμενε πως το αυτοκίνητο, το κόστος του οποίου προσεγγίζει τις 500.000 ευρώ, θα του παραδίδονταν στις 17 Ιανουαρίου αλλά τελικά, τον ειδοποίησαν πως το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο για να το πάρει, την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου που έμελλε να είναι και η τελευταία μέρα της ζωής του.
Κακιά στιγμή; Σίγουρα. Προϊόν όμως πολλών παραμέτρων που δεν είναι δυνατό να αναλυθούν σε πρώτο χρόνο και με πολύ περιορισμένες γνώσεις για το επίπεδο της οδηγικής ικανότητας του χειριστή αλλά και τις ακριβείς συνθήκες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει, αλλά και με δεδομένη την “ευπάθεια¨ που έχουν τα αυτοκίνητα με τον κινητήρα στο κέντρο στη μεταφορά φορτίου -δείτε και το βίντεο που ακολουθεί.
Ας είναι αυτή η τελευταία περίπτωση που γίνεται αφορμή να ανοίγουν συζητήσεις για όλα όσα αφορούν τα γρήγορα αυτοκίνητα, το πλαίσιο διάθεσής τους στην αγορά (ειδικά την ελληνική) και την οδηγική παιδεία.