Quantcast

Σύρος: Οι Λιμενικοί δίνουν καθημερινή «μάχη» στο λιμάνι που «πνίγεται» από τα Ι.Χ

Τεράστια τα κυκλοφοριακά προβλήματα στο λιμάνι της Ερμούπολης την καλοκαιρινή περίοδο

Χιλιάδες αυτοκίνητα κατακλύζουν το καλοκαίρι τη Σύρο  και η κατάσταση όσο αφορά τη στάθμευση έχει γίνει εφιάλτης,  με πολλούς οδηγούς να παραβιάζουν τον ΚΟΚ. Το Λιμενικό που έχει ανάμεσα στα αρμοδιότητες του την διατήρηση της τάξης και στο λιμάνι της Ερμούπολης έχει μετατραπεί σε Τροχαία, με τα  στελέχη του Λιμεναρχείου να δίνουν καθημερινό αγώνα .

Όπως έγραψε το cyclades24.gr, «η δυσκολία ανεύρεσης ελεύθερης θέσης στάθμευσης αποτελεί αγκάθι για όσους επιλέγουν την Ερμούπολη για τη διαμονή τους ή ακόμα και τη βόλτα τους. Κατά καιρούς σε βάθος χρόνου έχουν ληφθεί διάφορα μέτρα από όλες τις Δημοτικές αρχές τα οποία έχουν αποδειχθεί αναποτελεσματικά και σε κάποιες περιπτώσεις προκάλεσαν σφοδρές αντιδράσεις από μερίδα πολιτών.

Limenikoi

 

Τα στελέχη του Λ/Χ Σύρου τα οποία κάθε καλοκαίρι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους στο λιμάνι της Ερμούπολης κατά τον καταπόπλου των πλοίων, έχουν επιδείξει αξιοζήλευτο επαγγελματισμό στο κομμάτι που αφορά την τροχαία κίνηση κάτι το οποίο το μαρτυρά όχι μόνο η αδιάκοπη παρουσία τους στο παραλιακό μέτωπο αλλά κυρίως τα θετικά σχόλια των οδηγών (ντόπιων και επισκεπτών) οι οποίοι επισημαίνουν την ευγένεια των λιμενικών οργάνων και την προσήλωση τους στο καθήκον και στην εξυπηρέτηση των πολιτών.

Όπως μας ανέφεραν οι ίδιοι οι οδηγοί ,τους κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ότι τα λιμενικά όργανα δίνουν καθημερινή μάχη για να υπάρξει τάξη στην παραλιακή οδό η οποία επιβαρύνεται με τον μεγαλύτερο όγκο οχημάτων ως η κεντρικότερη οδική αρτηρία του νησιού και κατά κοινή παραδοχή φέρουν εις πέρας επιτυχώς το έργο τους χωρίς να γίνονται ΄΄αντιτουριστικοί ΄΄ αποφεύγοντας να βεβαιώνουν παραβάσεις αδιακρίτως.

Σε ερώτηση προς τον Λιμενάρχη Σύρου Αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Ιωάννη Βαμβακούση , μας τόνισε εμφατικά ότι κατά την εφαρμογή του κ.ο.κ. δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον έλεγχο των θέσεων ΑΜΕΑ και των ραμπών διέλευσης ΑΜΕΑ με σκοπό την αποτροπή της στέρησης του αναφαίρετου δικαιώματος των ΑΜΕΑ να εξυπηρετούν ισότιμα τις καθημερινές ανάγκες τους και όσοι επιδεικνύουν αντικοινωνική-παραβατική συμπεριφορά, σταθμεύοντας στους υπόψη χώρους , αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερη αυστηρότητα, ως το νομοθετικό πλαίσιο προβλέπει.

Ομιλώντας με λιμενικό όργανο κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του στην παραλία , μας ανέφερε χαρακτηριστικά τα κάτωθι : ”Οι οδηγοί δεν είναι εχθροί μας , οι παραβάτες δεν είναι εγκληματίες, η εμφανής έλλειψη υποδομών σε συνδυασμό με τον αυξημένο αριθμό αυτοκινήτων μας ωθεί να εστιάζουμε στους προκλητικούς οδηγούς και σε όσους δημιουργούν πρόβλημα στην ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων και πεζών.

Γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε αρεστοί σε όλους και μας λυπεί ιδιαίτερα η κακοπροαίρετη κριτική που δεχόμαστε ,από μικρή και θορυβώδη μερίδα πολιτών, οι οποίοι κινούνται ανάμεσα στα ανακριβή σχόλια και την συκοφαντική δυσφήμιση. Βέβαια εκείνοι απλά σχολιάζουν πολλές φορές εν αδίκω, ενώ εμείς επί του πεδίου προσπαθούμε να επιτελούμε το έργο μας και να είμαστε χρήσιμοι στους πολίτες και εκεί εστιάζουμε πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Λιμενικός.

Σε ερώτηση που θέσαμε στον λιμενικό σχετικά με τις αντιδράσεις μερίδας επιχειρηματιών και οδηγών κατά των εύκαμπτων διαχωριστικών κολωνακίων επί της παραλίας εκείνος σχολίασε:

”Κάθε καλοκαίρι συνέβαιναν τουλάχιστον 20 τροχαία ατυχήματα στην παραλία πολλά από αυτά ήταν σοβαρά, τα επίμαχα κίτρινα διαχωριστικά αλλά και τα πλαστικά κολωνάκια σε επίμαχα σημεία μηδένισαν φέτος τα τροχαία ατυχήματα. Η ανθρώπινη ζωή και ακεραιότητα των πολιτών είναι πρώτη μας προτεραιότητα. Κατανοώ ότι όλα τα μέτρα στην αρχή προκαλούν αντιδράσεις έως ότου τα συνηθίσουν οι πολίτες ,αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιοι αντιδρούν γιατί τους στερήθηκε το ”δικαίωμα” να οδηγούν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ή ότι δεν μπορούν πλέον να πίνουν τον καφέ τους και να σταθμεύουν προκλητικά το δίκυκλο τους μπροστά στην καφετέρια που επισκέπτονται”.

Τον Ιούλιο βεβαιώθηκαν περίπου 200 παραβάσεις Κ.Ο.Κ στην παραλία. Ο αριθμός ίσως φαίνεται μεγάλος αλλά αντιστοιχεί σε μέσο όρο 7 παραβάσεων τη μέρα. Αυτό δείχνει ότι προτεραιότητα είναι η πρόληψη και όχι η καταστολή».