Quantcast

Πέλλα: Θύμα απάτης ιδιοκτήτης ξενώνα – Πώς έχασε 10.000€ για μία κράτηση από δήθεν πελάτη

Συγκεκριμένα, 26χρονος τηλεφώνησε στον ιδιοκτήτη του καταλύματος, με το πρόσχημα ενδιαφέροντος για κράτηση δωματίου

Θύμα απάτης έπεσε ένας ιδιοκτήτης ξενώνα σε τουριστική περιοχή της Πέλλας, την παραμονή της 25ης Μαρτίου 2022.

Συγκεκριμένα, 26χρονος τηλεφώνησε στον ιδιοκτήτη του καταλύματος, με το πρόσχημα ενδιαφέροντος για κράτηση δωματίου. Προκειμένου να γίνει η πληρωμή online, το θύμα έλαβε μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο, που του ζητούσε να «πατήσει» τον σύνδεσμο που περιείχε, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί ιστοσελίδα που έμοιαζε με την επίσημη σελίδα της τράπεζας και να καταχωρήσει τα τραπεζικά του στοιχεία, δήθεν για την πληρωμή του δωματίου.

Με την μέθοδο αυτή, ο δράστης, μαζί με συνεργούς τους, υπέκλεψαν τα στοιχεία και τους κωδικούς του παθόντα και αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 10.000 ευρώ από τραπεζικό λογαριασμό, τα οποία μεταφέρθηκαν σε λογαριασμό του 26χρονου.

Από το Τμήμα Ασφάλειας Έδεσσας σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία σε βάρος του 26χρονου, για απάτη σε βάρος του ιδιοκτήτη τουριστικού καταλύματος.

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, αναφέρει πως για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ιδίως ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων δωματίων και τουριστικών καταλυμάτων, να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί.

Να μην πείθονται από δήθεν πελάτες που τους ζητούν με οποιονδήποτε τρόπο, τραπεζικά και προσωπικά στοιχεία ή κωδικούς, για την πληρωμή υπηρεσιών.

Σε κάθε περίπτωση, όποιος λαμβάνει παρόμοια μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο:

• να μην επιλέγει τους προτεινόμενους συνδέσμους (link),
• να μην απαντά στα μηνύματα,
• να μην καταχωρεί και να μην στέλνει προσωπικά δεδομένα και στοιχεία πιστωτικών καρτών.