Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις αναφορικά με το θρίλερ της Πάτρας και τον θάνατο των τριών παιδιών της οικογένειας Δασκαλάκη.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Αντ1, η αγαπημένη σειρά της Ρούλας Πισπιρίγκου ήταν η σειρά «Αγγελική» με πρωταγωνίστριες τη Φιλαρέτη Κομνηνού και τη Μαίρη Μηνά. Το είχε γράψει άλλωστε και η ίδια σε ανάρτησή της στα social media. Σ’ αυτή τη σειρά λοιπόν, άκουσε για πρώτη φορά για την κεταμίνη.
Στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1, την Τετάρτη προβλήθηκε και βίντεο, βασισμένο στις αναρτήσεις της Ρούλας Πισπιρίγκου για τις προτιμήσεις της στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο, με την ίδια να περιγράφει πως της αρέσουν ιδιαίτερα οι ταινίες με παιδοκτονίες ή θανάτους και ατυχήματα παιδιών που προκαλούν οδυνηρά συναισθήματα στις μητέρες τους, καθώς και σειρές με νοσοκόμες και γιατρούς.
Μεταξύ των προτιμήσεων της ήταν και η σειρά «Αγγελική», όπως θυμήθηκε και ένας άνθρωπος από την Πάτρα, ο οποίος ενημέρωσε την εκπομπή πως εκεί είχε ακουστεί για πρώτη φορά η κεταμίνη.
Σε βίντεο της εκπομπής «Το Πρωινό» την Πέμπτη, μεταδόθηκε απόσπασμα από επεισόδιο της σειράς που προβλήθηκε στην τηλεόραση στις 08 Δεκεμβρίου 2020, με σκηνή στην οποία, πρωταγωνιστής της σειράς έλεγε σε άλλον πρωταγωνιστή, που είχε εμπλοκή με ναρκωτικά, το εξής: «Ο αδελφός σου δεν είναι κτηνίατρος; Θα γράψει μια συνταγή για κεταμίνες, θα βάλει μια υπογραφή και την σφραγίδα του και τελείωσε».
Μετά από το συγκεκριμένο επεισόδιο, σε ανάρτηση της, η Ρούλα Πισπιρίγκου γράφει μεταξύ άλλων, πως «το παιδί σου θα φτάσει τα 8 μόνο για μια φορά» και στην κατάληξη της ανάρτησης αναφέρει πως «ό,τι υπάρχει τώρα, γρήγορα θα φύγει…».
Όπως ανάφερε ο δημοσιογράφος Τάσος Τεργιάκης, «από τον Ιανουάριο του 2021, 20 ημέρες μετά, ξεκινά η αναζήτηση της Ρούλας Πισπιρίγκου στο διαδίκτυο για την κεταμίνη και άλλες ουσίες», ενώ ο Γιώργος Λιάγκας ανέφερε πως ο συσχετισμός του επεισοδίου, της αναφοράς στην κεταμίνη και η ανάρτηση που ακολούθησε από την Ρούλα Πισπιρίγκου προκαλεί ανατριχίλα.
Η Φαίη Σκορδά από την πλευρά της είπε πως όλο αυτό παραπέμπει σε ταινίες με δολοφόνους, που «αφήνουν σημάδια» πριν τον φόνο.