Quantcast

Χαλάνδρι: Η ζωή μου σταμάτησε από τότε που πήραν το παιδί μου – Τι έλεγε η δράστις το 2016

Τη χρονιά που πήρε την επιμέλεια του παιδιού ο γιατρός

«Έστησαν ένα ολόκληρο παιχνίδι, πλήρωναν ακόμη και τους δικηγόρους που έβαζα για να βγαίνουν δικαστικές αποφάσεις σε βάρος μου και μέχρι και σήμερα με απειλούν είτε μέσω τρίτων προσώπων είτε οι ίδιοι. Η ζωή μου σταμάτησε από τότε που πήραν το παιδί μου».

Αυτά έλεγε, μεταξύ άλλων, η δράστις της επίθεσης κατά του γιατρού στο Χαλάνδρι, σε συνέντευξή της το μακρινό 2016.

 

Όπως περιέγραφε στη συνέντευξή της, το κοριτσάκι της, καρπός της εξωσυζυγικής της σχέσης που διατηρούσε με τον γιατρό ήρθε στον κόσμο το 2009 και μεγάλωνε μαζί της για τα πρώτα επτά χρόνια της ζωή του. Μάλιστα, όπως υποστήριζε, ο γιατρός αρνούταν να αναγνωρίσει το παιδάκι, καθώς αμφέβαλλε για το εάν ήταν πράγματι πατέρας του, μέχρι που επιβεβαιώθηκε από τεστ DNA.

Στις αρχές του 2016 κατάφερε να πάρει την επιμέλεια του παιδιού.

 

 

Στο δημοσίευμα της εν λόγω εφημερίδας, το 2016, αναφέρεται ακόμα:

«Η ίδια, όπως ισχυρίζεται, έχει στραφεί με μηνύσεις κατά του πατέρα του παιδιού της, οι οποίες, ωστόσο, δεν βρήκαν μέχρι στιγμής ανταπόκριση στις δικαστικές Αρχές. «Με συκοφαντούσε με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο, προσπαθώντας να με βγάλει τρελή» τονίζει, αφήνοντας μάλιστα υπόνοιες για κακοποίηση του παιδιού της στο περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει.

«Πέντε μήνες αφού μου την πήραν, το παιδί εισήχθη σε κωματώδη κατάσταση σε νοσοκομείο, αλλά ούτε εκεί με άφησαν να τη δω» λέει, αποδίδοντας το επεισόδιο σε ψυχοσωματική βία. «Το παιδί ζει αυτή τη στιγμή με δύο ανθρώπους 70 χρονών αντί να ζει με τη μητέρα του» προσθέτει. «Έχω μαραζώσει χωρίς το παιδί μου» λέει η ζωγράφος, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια έχει σταματήσει να εργάζεται και προσπαθεί να επιβιώσει με τη βοήθεια συγγενικών προσώπων της.

«Η μητριά της ασχολείται πιο πολύ με τον σκύλο παρά με τη μικρή»

«Μάλιστα, υπήρχαν στιγμές που είχαν πιαστεί και στα χέρια» είπε, αναφερόμενη στην κόντρα των δύο άλλοτε εραστών, οι οποίοι γνωρίστηκαν το 2007 σε έκθεση ζωγραφικής της Κλοντιάνας Τσέλο, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Espresso το 2016.