Αποκαλυπτική φωτογραφία: Η στιγμή της επέμβασης της ΕΛ.ΑΣ μετά τη φάρσα για βόμβα στο θέατρο

Ο ηθοποιός συνελήφθη και αναγκάστηκε να περάσει τη νύχτα στα κρατητήρια του ΤΑ Εξαρχείων

Φωτογραφία – ντοκουμέντο από την επέμβαση της αστυνομίας, μετά το τηλεφώνημα – φάρσα για βόμβα του ηθοποιού Σπύρου Χατζηαγγελάκη στο θέατρο όπου εργάζεται, βλέπει το φως της δημοσιότητας.

 

 

Ο ηθοποιός συνελήφθη και αναγκάστηκε να περάσει τη νύχτα στα κρατητήρια του ΤΑ Εξαρχείων μετά από φάρσα προς τους εργαζομένους του θεάτρου, στους οποίους και τηλεφώνησε ενημερώνοντας πως «υπάρχει βόμβα».

Το τηλεφώνημα προκάλεσε αναστάτωση σε υπαλλήλους και κοινό, που κάλεσαν τις αρχές για να σπεύσουν στο σημείο, όπως διακρίνεται άλλωστε και στην παρακάτω φωτογραφία.

Αν και ο ηθοποιός εμφανίστηκε και ομολόγησε πως ο ίδιος πήρε τηλέφωνο και πως επρόκειτο για φάρσα, συνελήφθη κατηγορούμενος για διασπορά ψευδών ειδήσεων. Μετά τη σύλληψή του, αφέθηκε ελεύθερος με εντολή εισαγγελέα, ενώ η δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος του διαβιβάστηκε στις δικαστικές αρχές.

Η φωτογραφία – ντοκουμέντο

Η συγγνώμη του

Με μία μακροσκελή ανάρτηση στα social media, ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης θέλησε να απολογηθεί αλλά και να εξηγήσει όσα εκτυλίχθηκαν το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στο θέατρο όπου εργάζεται.

Ο ίδιος, στην ανάρτησή του, κάνει λόγο για ομαδική πρωτοβουλία του θιάσου, που μέσα «σε γιορτινό κλίμα» είχε την ιδέα «σαν δεκαπεντάχρονα να κάνουμε πλάκα στα παιδιά που ήταν στην υποδοχή», ενώ παραδέχεται πως ήταν μία «βλακώδης, εφηβική και αποτυχημένη φάρσα».

Ο ηθοποιός περιγράφει με λεπτομέρειες όσα ακολούθησαν, με τον ίδιο να οδηγείται στο αστυνομικό τμήμα όπου και «έμεινα όλο το βράδυ», ενώ ζητά συγγνώμη από παραγωγή, θεατές αλλά και τους αστυνομικούς τους οποίους «θεώρησα χρέος μου να τους προσκαλέσω στην παράσταση».

Καταλήγοντας, ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης καλεί τον κόσμο να κρίνει «όπως θέλει αυτή την αποτυχημένη φάρσα», με την παράκληση ωστόσο «να μην πιάνει μια θέση στην επικαιρότητα ανάμεσα σε πραγματικά σοβαρές ειδήσεις, ούτε να κλέβει το χώρο της επικαιρότητας που αναλογεί στον κλάδο μου που παλεύει να ισορροπήσει σε ένα τεντωμένο σκοινί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά».