Quantcast

Απίστευτο περιστατικό: Υπάλληλος αεροπορικής ζήτησε από επιβάτιδα βεβαίωση ότι ο καρκίνος του γάτου της δεν μεταδίδεται!

Η ιδιοκτήτρια του γάτου με ανάρτησή της στηλιτεύει την αδιάλλακτη στάση υπαλλήλου εταιρίας handling, όταν αρνήθηκε και με κάθε τρόπο να επιβιβάσει τον άρρωστο γάτο και την ιδιοκτήτρια του στο αεροπλάνο

Ασύλληπτο και πέρα απο κάθε όριο λογικής, το συμβάν που περιγράφει σε ανάρτηση της στο Facebook η Κατερίνα Τσουκαλά, ιδιοκτήτρια ενός γάτου που έπασχε απο καρκίνο και πριν από λίγες μέρες κατέληξε. Η Κατερίνα Τσουκάλα με ένα μακροσκελές κείμενο στηλιτεύει την αδιάλλακτη στάση υπαλλήλου εταιρίας handling (επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών) στην Ελλάδα, όταν αρνήθηκε και με κάθε τρόπο να επιβιβάσει τον άρρωστο γάτο και την ιδιοκτήτρια του στο αεροπλάνο σε πτήση από την Αθήνα στο Ηράκλειο Κρήτης.

Όπως θα διαβάσετε στο περιεχόμενο του κειμένου που ανήρτησε η Κατερίνα Τσουκαλά, η υπάλληλος της εταιρίας handling έφτασε στο σημείο να της ζητήσει μέχρι και πιστοποιητικό κτηνιάτρου ότι ο καρκίνος από τον οποίο έπασχε το άρρωστο κατοικίδιο της, δεν είναι μεταδοτικός…

Η ανάρτηση της

Την Κυριακή που μας πέρασε, στις 27/11/22 έζησα την απόλυτη φρίκη από την υπεύθυνη πτήσης της εταιρίας ( …) στην Αθήνα, της εταιρίας που κάνει το check in για την αεροπορική εταιρία (….) Πετούσα από Αθήνα Ηράκλειο στις 5 το απόγευμα μεταφέροντας τον Τόμμυ στο κλουβάκι του. Ήμουν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση καθώς απο τις εξετάσεις που του έκανα στην Αθήνα φάνηκε ότι ο καρκίνος του είχε κάνει μεταστάσεις και του απέμεναν μόλις λίγες μέρες ζωής.

Στο counter λοιπόν έδωσα τα δυο διαβατήρια του Τόμμυ (όσοι μας ξέρουν, γνωρίζουν ότι ο Τόμμυ έχει ταξιδέψει σε παρά πολλές χώρες από μωρό και πόσο τυπική ήμουν όλη του την ζωή με τα εμβόλια του.) Στο ένα διαβατήριο υπήρχε το τελευταίο εμβόλιο της λύσσας με το αυτοκόλλητο με την κόκκινη γραμμή αλλά δεν υπήρχε δίπλα η ημερομηνία, μόνο η υπογραφή. Προφανώς και ήταν παράλειψη του κτηνιάτρου καθώς το τελευταίο διάστημα το πλασματάκι μου ήταν συνεχώς στον κτηνιατρειο για θεραπείες και εξετάσεις.

Η κοπέλα λοιπόν στο counter μου ζήτησε να βρω το sticker του εμβολίου της λύσσας με την τελευταία ημερομηνία. Της εξήγησα ότι κάποιο λάθος θα έχει γίνει, ότι ήρθαμε χωρίς κανένα πρόβλημα από το Ηράκλειο και ότι ο Κτηνιατρος μου θα μπορούσε να τους στείλει βεβαίωση ότι είναι εμβολιασμένος. Την παρακάλεσα να δείξει κατανόηση γιατί ο γάτος μου πάσχει από καρκίνο και μετράει μόλις λίγες μέρες ζωής.

Εκείνη κάλεσε την υπεύθυνη πτήσης η οποία με το που της είπα ότι οικείο άτομο στο αεροδρόμιο Ηρακλείου εργάζεται στην (….) άρχισε να ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ότι εξαιτίας του ατόμου αυτού πέρασα χωρίς έλεγχο και κατά παρέκκλιση στην πτήση Ηράκλειο Αθήνα την Παρασκευή.

Όσοι γνωρίζουν πόσο νομοταγής και τυπική είμαι (όπως επίσης και το οικείο μου πρόσωπο) αντιλαμβάνονται πόσο βαθύτατα προσβλητική ήταν απέναντι σε μένα και στην οικογένεια μου. Της είπα ότι θα έπρεπε να ντρέπεται και ότι 15 χρόνια τώρα ταξιδεύοντας -σε όλο τον κόσμο- με τον γάτο μου – απόλυτα νομότυπη και νομοταγής- κανένας υπάλληλος αεροπορικής ποτέ δεν μας δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα.

Πραγματικά το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι αν αυτή είναι συμπεριφορά απέναντι σε ένα άρρωστο ζώο με καρκίνο δεν μπορώ να διανοηθώ ποιά θα είναι η συμπεριφορά στους επιβάτες αλλά και στους υπαλλήλους της εταιρίας. Η σύγχρονη ψυχιατρική άλλωστε έχει ασχοληθεί διεξοδικά με την συσχέτιση κακοποίησης ζώων και ανθρώπων. Και επιβεβαιώθηκα με τον πιο επώδυνο τρόπο.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον κτηνίατρο μου και τον επίσης κτηνίατρο γιό του την Κυριακή το μεσημέρι και δεν μου απαντούσαν για περίπου μισή ώρα. Πατέρας και γιος έλειπαν στην κηδεία του πατέρα και παππού τους. Μόλις τους εξήγησα τι είχε συμβεί – και για αυτό θα τους είμαι παντοτινά ευγνώμων – ΕΤΡΕΞΑΝ να πανε στο κτηνιατρείο στο Ηράκλειο να μου βγάλουν τη βεβαίωση – προσέξτε- με ΥΠΟΓΡΑΦΗ και ΣΦΡΑΓΙΔΑ, όπως ακριβώς μου είχε ζητηθεί, ότι ο Τόμμυ είναι εμβολιασμένος την οποία μου την έστειλαν μια ώρα πριν ξεκινήσει η επιβίβαση.

Η απόφαση όμως από την υπεύθυνη πτήσης είχε ληφθεί. Δεν θα με άφηνε να πετάξω. Για να μου κάνει λοιπόν ακόμα μεγαλύτερο καψόνι ξεπέρασε κάθε όριο ξεδιαντροπιάς και απανθρωπιάς. Αυτό που θα σας πω ακόμα και τώρα που έχει περάσει μια εβδομάδα μου προκαλεί αηδία και τάση για εμετό. Η υπεύθυνη λοιπόν πτήσης της εταιρείας (….), θυγατρικής της (….) μου ζήτησε ΒΕΒΑΙΩΣΗ με ΥΠΟΓΡΑΦΗ και ΣΦΡΑΓΙΔΑ κτηνιάτρου ότι Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟΜΜΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΣ.

Παίρνω ξανά τηλέφωνο τον κτηνίατρο μου και δεν μπορούσε να πιστέψει αυτά που του έλεγα. Αδιανόητα πράγματα! Μου είπε ότι στη 35χρονη καριέρα του μόνο σε πτήσεις εξωτερικού ζητούνται βεβαιώσεις και σίγουρα ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα του που του ζητήθηκε να υποβάλλει ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΣ!

Δεν θα μιλήσω για την απόγνωση μου ή για τα κλάμματα του Τόμμυ στο κλουβάκι του. Η κυρία αυτή ήταν προφανές ότι με υπέβαλλε στο μαρτύριο της σταγόνας για να χάσω την πτήση μου. Ζήτησα λοιπόν το όνομα της κυρίας αυτής – να σημειώσω ότι δεν φορούσε την κονκάρδα της κάτι το οποίο απαγορεύεται – και μου είπαν οι υπάλληλοι στο check-in οτι δεν μπορούσαν να μου το δώσουν επικαλούμενοι «προστασία προσωπικών δεδομένων».

Η κυρία λοιπόν αυτή μπορεί να υποβάλλει σε καψώνια, να ταλαιπωρεί επιβάτες και ζωντανά, να ζητάει βεβαιώσεις οτι Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΣ και να παρακάμπτει υπογραφές και σφραγίδες ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΚΤΗΝΙΑΤΡΩΝ γιατί έτσι της γουστάρει. Και να κρύβεται πίσω απο το δάχτυλο της πίσω από την ανωνυμία που νομίζει ότι της προσφέρει η υποτιθέμενη προστασία προσωπικών δεδομένων που επικαλέστηκε.

Για κακή της τύχη στο αεροδρόμιο βρισκόταν αποσπασμένος υπάλληλος του Συνηγόρου του Πολίτη ο οποίος κατέγραψε το περιστατικό και ο οποίος ετοιμάζει αναφορά σε συνεργασία με υπαλλήλους του Συνηγόρου του Καταναλωτή.

Στο τέλος, η «κυρία» αυτή, έβαλε την κοπέλα στο counter να μου πει ότι τελικά δεν θα πετάξουμε και ότι αυτή τελικά ήταν η ΑΠΟΦΑΣΗ της μητρικής εταιρίας. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που με πετούσαν έξω από πτήση. Και με τον άρρωστο και ετοιμοθάνατο γάτο μου στο κλουβάκι του.

Εννοείται ότι δεν μου επεστράφησαν τα χρήματα του εισιτήριου, ούτε καν μου επετράπη να το αλλάξω, και εννοείται ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν η απόφαση να μην πετάξουμε οφείλεται στην ίδια ή απλά χρησιμοποίησε την μητρική εταιρία για να καλύψει την κατάφωρα κακοποιητική, βάναυση και προσβλητική η συμπεριφορά της απέναντι σε εμένα και στον άρρωστο Τόμμυ μου. Η κυρία αυτή δημιούργησε ένα απίστευτο περιστατικό γιατί προφανως η εταιρία της της δίνει το δικαίωμα να φέρεται με τέτοιο αυταρχισμό και βαναυσότητα σε επιβάτες, ζώα και υπαλλήλους.

Κύριοι διευθυντές της (…) της εταιρείας από το Ηράκλειο Κρήτης που τόσα χρόνια εγώ και η οικογένεια μου σας στηρίζουμε, αυτή η βάναυση συμπεριφορά και αυταρχισμός της υπαλλήλου σας πρεσβεύουν τις αξίες της εταιρίας σας; Οφείλετε μια συγνώμη για το γεγονός ότι η υπάλληλος σας φέρει αβυσσαλέο μένος και μίσος απέναντι σε άρρωστα πλάσματα και της επιτρέπετε να φέρεται με βαρβαρότητα.

Υποτίθεται ότι διαφημίζετε την συνεργασία σας με την εταιρεία PURINA και τις φιλικές προς τα κατοικίδια ζώα υπηρεσίες σας. Και μου φερθήκατε επειδή μετέφερα το άρρωστο ζωάκι μου σαν να έφερα επικίνδυνο φορτίο έτοιμο να εξαπολύσει την βουβωνική πανώλη. Γιατί;
Δεν θα μιλήσω για την ταλαιπωρία που υπέστη το πλασματάκι μου αφού ο μόνος τρόπος που μπορούσαμε να έρθουμε Ηράκλειο ήταν με πλοίο και φτάσαμε το πρωί της Δευτέρας.

Ο Τόμμυ μου πέθανε την Τετάρτη το πρωί στην αγκαλιά μου. Είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε μέσου μαζικης ενημέρωσης θέλει να αναδείξει το περιστατικό αυτό και ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους ζωόφιλους που θα μοιραστούν την ανάρτηση μου.

Οι βεβαιώσεις ανέβηκαν με την σύμφωνη γνώμη του κτηνιάτρου μου κου Κώστα Μηλαθιανάκη και του γιου του, κου Μιχάλη Μηλαθιανάκη της Vet Medica. Η φωτογραφία με τον Τόμμυ μου είναι την Τετάρτη το πρωί όταν έπεσε σε κώμα, λίγες ώρες πριν πεθάνει και δυο μέρες μετά το περιστατικό.

Κατερίνα Τσουκαλά

Πηγή: protothema.gr