Quantcast

«Αμηχανία, αντιφάσεις και ενοχές»: Όλα όσα έδειξε η γλώσσα σώματος του Δασκαλάκη στη Νικολούλη

Τι επισημαίνει αναλυτής για τη γλώσσα του σώματος του πατέρα των παιδιών

Μία ημέρα μετά τη συνέντευξη που έδωσε ο Μάνος Δασκαλάκης στην Αγγελική Νικολούλη και την εκπομπή «Φως στο Τούνελ», τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και όχι μόνο από όσα είπε ο ίδιος.

 

 

 

Ο πατέρας των τριών νεκρών παιδιών στην Πάτρα και εν διαστάσει σύζυγος της Ρούλας Πισπιρίγκου, η οποία κατηγορείται για τη δολοφονία της μεγαλύτερης κόρης τους, Τζωρτζίνας, μίλησε για το ξεκίνημα της σχέσης τους, τη δημιουργία της οικογένειάς τους και τα όσα εφιαλτικά ακολούθησαν, για τα οποία – όπως ισχυρίζεται από την πρώτη στιγμή – δεν γνώριζε τίποτα.

Τι λέει η γλώσσα του σώματος;

Ο χρήστης του Twitter @pokaaaahh, ο οποίος είναι ειδικός στην ανάλυση της γλώσσας του σώματος, ανέλυσε καρέ – καρέ τη συνέντευξη που έδωσε ο Μάνος Δασκαλάκης στο MEGA και μοιράστηκε τα «κρυμμένα» μηνύματα με τους followers του.

Να σημειωθεί ότι ο ίδιος είχε αναλύσει τη γλώσσα του σώματος του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου, στις πρώτες δηλώσεις του έξω από το σπίτι του στα Γλυκά Νερά.

Όπως ξεκαθαρίζει: «Δεν είναι σκοπός της παρακάτω ανάλυσης να υποκαταστήσει σε καμία περίπτωση την δουλειά της αστυνομίας. Το μόνο που κάνει είναι να παραθέσει ορισμένες παρατηρήσεις και να τις αξιολογήσει σε μία κλίμακα παραπλανητικής συμπεριφοράς. Οι αντιδράσεις κάθε ανθρώπου, σε ακραίες καταστάσεις, μπορεί να είναι μοναδικές και να παρεκκλίνουν από τις αναμενόμενες. Τίποτα από τα παρακάτω δεν είναι απόλυτο».

Τι υποστηρίζει στην ανάλυσή του

Η Αγγελική Νικολούλη μπαίνει κατευθείαν στο «ψητό», αναφέροντας ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου της είχε πει, «μην νομίζεις ότι ο Μάνος Δασκαλάκης είναι άγιος», με τον Μάνο Δασκαλάκη να δείχνει αμέσως stress reaction / adaptor (το σώμα του μετακινείται έντονα δεξιά-αριστερά, ενώ η ανάσα που παίρνει (#heavy_chest_breathing) ακούγεται μέσα από το μικρόφωνό του, σε μια «φαινομενικά» αθώα ερώτηση, καθώς το «δεν είναι άγιος» μπορεί να αναφέρεται σε πάρα πολλά πράγματα.

 

«Σε κρατούσε με κάτι;»… «Την φοβόσουν;», συνεχίζει την «εντός έδρας» πίεση η Αγγελική Νικολούλη, με τον Μάνο Δασκαλάκη να δίνει #non_answer_statement («ο… κάθε άνθρωπος μπορεί να λέει ότι θέλει») + #confirmation_glance + NO CLEAR denial (στο αν τον κρατούσε με κάτι ή αν την φοβόταν). Σημαντικό deception cluster. Στο τελείωμα δε, της απάντησης του Μάνου Δασκαλάκη παρατηρούμε και #changing_tenses (δεν φοβόμουνα, δεν έχω κάτι να φοβάμαι).

 

Λίγο παρακάτω, η Αγγελική Νικολούλη αναφέρει μαρτυρίες ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου απειλούσε ότι θα καταστρέψει τον Μάνο Δασκαλάκη, ο Μάνος Δασκαλάκης κάνει #head_nodding_YES (η καταφατική κίνηση του κεφαλιού προς τα κάτω όταν συμφωνούμε με κάτι), ενώ παράλληλα λέει «εννοείται, εννοείται» – παραδοχή που δεν συμφωνεί με τα παρακάτω.

 

Στο επίμαχο σημείο της σύναψης εξωσυζυγικής σχέσης του Μάνου Δασκαλάκη, βλέπουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα λεκτική/ εξω-λεκτική επικοινωνία από πλευράς του, καθώς – δείχνοντας μεγάλο στρες (adaptor/body) + #eyebrow_flash – αναφέρει ότι «δεν είχα δημιουργήσει σχέση ΤΟΤΕ”» (προσοχή, όχι «δεν είχα δημιουργήσει σχέση ΠΟΤΕ»…) συνεχίζοντας «δεν είχε μάθει τίποτα… το οτιδήποτε» (προσοχή πάλι…«Δεν είχε ΜΑΘΕΙ τίποτα», όχι «δεν είχε ΓΙΝΕΙ τίποτα»), ενώ την ίδια στιγμή καταλαβαίνει το slip από πλευράς του, δείχνει #exit_checking (stress/ panic) και αμέσως… ανασκευάζει «δεν είχα (#rise_vocal_pitch) ΤΟΤΕ» – πάλι βλέπουμε το «τότε», το οποίο αφήνει το ερώτημα να πλανάται: αν δεν είχε γίνει «τότε» η σχέση, «πότε;» (a matter of time, not a matter of existence) είχε γίνει;

 

Επόμενο σημαντικό σημείο είναι εκεί που η Νικολούλη αναφέρεται στην Ρούλα Πισπιρίγκου σαν μια «γυναίκα ικανή για όλα», με τον Μάνο Δασκαλάκη για ακόμα μία φορά να κανει #head_nodding_YES (silent agreement!) την ώρα που ακούει τη φράση αυτή (πρακτικά ικανή για δολοφονία – αντί να προβάλλει ισχυρή άρνηση για την μητέρα των παιδιών του – θα το κρατήσουμε αυτό για την μετέπειτα «γραμμή» του Μάνου Δασκαλάκη ότι «ήμασταν μια χαρά»).

 

Δείτε σε slow motion το #exit_checking (he wants to leave to room/ feels under attack), όταν η Αγγελική Νικολούλη τελειώνει την φράση «δεν άφηνες ένα παραθυράκι ανοιχτό», σε συνδυασμό με τεράστιο #adaptor (stress leaving the body).

 

H λεκτική του επικοινωνία είναι εξίσου προβληματική καθώς, αντί να απαντήσει σε πρώτο πρόσωπο «έκανα λάθος», «δεν το σκέφτηκα», απαντά «δεν ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ να αφήσουμε ανοιχτό το παραθυράκι», σε μια προσπάθεια να καλύψει την πράξη (μάλλον απραξία) κάτω από την λογική ήμασταν πολλοί > κανείς δεν κατάλαβε > ούτε εγώ κατάλαβα > δεν φταίω, κλασικό #narcissistic trait (#blameshifting). H Αγγελική Νικολούλη κάνει λόγο για προστριβή του ζευγαριού που οδήγησε σε «ακραία εξέλιξη», με τον Μάνο Δασκαλάκη να αναφέρει το «ήμασταν μία χαρά» + #EyeBrow_Flash (requesting_approval).

 

Στην ερώτηση «κατηγορείς τον εαυτό σου;», βλέπουμε την επανάληψη της ερώτησης (μέθοδος #buying_time) + #head_downcast +#heavy_chest_breathing, αλλά και #ambiguity_statement (ως προς την εικόνα της), που κάνει την Αγγελική Νικολούλη να εκραγεί και να τον κάνει confront επι τόπου, ενώ ο ίδιος επιμένει «μα έτσι είναι Αγγελική», με την απουσία μίσους, απέχθειας και εκδικητικότητας για την κατηγορούμενη, ως δολοφόνο τουλάχιστον ενός από τα παιδιά του, να είναι «εκκωφαντική» στο σημείο αυτό.

 

Ακόμα ένα παράδειγμα #blameshifting (φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από μένα) είναι όταν η Αγγελική Νικολούλη λέει στον Μάνο Δασκαλάκη ότι «αυτό ειναι βαρύ» και κάνει αναφορά σε δύο δολοφονίες, και εκείνος απαντά «το λες και μόνη σου, είναι λάθος ολονών» (όχι όλων ΜΑΣ) – narcissistic projection – συνεχίζοντας «ότι δεν είχε δείξει το παραμικρό σημάδι» (#chin_thrust & gaslighting – πριν απο λίγα λεπτά έχει σιωπηλά αποδεχτεί τόσο ότι ήταν γυναίκα ικανή για όλα, όσο και ότι απειλούσε ότι θα τον καταστρέψει…).

 

Στο προτελευταίο κομμάτι που θα εστιάσουμε, βλέπουμε την Αγγελική Νικολούλη να ξαναπροσεγγίζει το κομμάτι «αν κατηγορείς τον εαυτό σου» ξανά μέσα σε 3 λεπτά, (οι υποψίες για cluster B disorder γιγαντώνονται εδώ), καθώς ο Μάνος Δασκαλάκης απέφυγε να απαντήσει πριν.

Στην απάντηση του Μάνου Δασκαλάκη, βλέπουμε τον ίδιο να πατάει πάνω στο script της αντίστοιχης συνέντευξης με τον Κουσουλό, χωρίς το σπάσιμο φωνής αυτή την φορά και χωρίς φυσικά κανένα άλλο συναίσθημα/ disassociation, ενώ η Αγγελική Νικολούλη είναι αποφασισμένη not to take any BS και τον κάνει ακόμα μία φορά confront, «δεν είναι μόνο αυτό Μάνο μου…».

Η απάντηση του Μάνου Δασκαλάκη παρακάτω δε, καθώς και to facial gesture (disgust) στην πρόταση της Αγγελικής Νικολούλη, «θα πεις συγγνώμη;», συγκλονιστική έλλειψη επαφής με την κατάσταση που περιγράφει η Αγγελική Νικολούλη – πλήρης απουσία συναισθημάτων και συνεχίζει «δεν είχα ΔΕΙ το παραμικρό» (#innocense_statement), με την Αγγελική Νικολούλη να λέει ΞΑΝΑ «θα πεις συγγνώμη;» (στα νεκρά παιδιά του), με τον Μάνο Δασκαλάκη να πιάνει το… social queue και να απαντά «ένα τεράστιο συγγνώμη» με #chin_thrust + #eyebrow_flash και zero emotional expressions…

 

 

«Δεν το δικαιούνται;» συνεχίζει την πίεση η Αγγελική Νικολούλη, με τον Μάνο Δασκαλάκη να λέει συγγνώμη «υπό προϋποθέσεις» (ΕΑΝ αποδειχτεί) – παράλληλα βλέπουμε #psychological_distancing («και οι άλλες δύο… έτσι όπως είναι…) ΠΟΙΕΣ «άλλες δύο»; ΠΩΣ «έτσι όπως είναι;»… + #adaptor (body moving…

Κλείνοντας, η ερώτηση της Αγγελικής Νικολούλη «είσαι ΑΚΟΜΑ ερωτευμένος με την Ρούλα» μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς στα αποσπάσματα που αναλύσαμε δεν υπάρχει κανένα ίχνος θυμού, εκδικητικότητας και απέχθειας προς εκείνην (αντίθετα ακούσαμε το «δεν μπορώ να την κατηγορήσω»).

 

Από τον Μάνο Δασκαλάκη παρατηρούμε πως το στρες (#adaptor – body snaps backwards) και η αίσθηση απειλής (χρησιμοποιεί #hand_barier_gesture) όπως και #contempt κυριαρχούν στην απάντηση του.

Στο τελείωμα της οποίας, παρατηρούμε ένα textbook narcissistic trait combo, όπου ο Μάνος Δασκαλάκης λέει «σου φαίνεται παράξενο» (misrepresenting her thoughts), «θες να ακούσεις κάτι άλλο» (shaming/ accusation), που κάνει (ακόμα και) την Νικολούλη να κάνει defend her position (restore), την ώρα που και εκείνη νιώθει το aggression του ΜΔ και ασυναίσθητα καλύπτει vitals parts (throat) για την προστασία της + #exit_checking (feels threatened).

 

Η τελευταία ατάκα του Μάνου Δασκαλάκη είναι ακόμα ένα παράδειγμα #word_salad (η ερώτηση ήταν αν είναι ακόμα ερωτευμένος και αν τον εξουσιάζει η Ρούλα Πισπιρίγκου), όπου βλέπουμε #hand_barrier & #elbow_close (he feels insecure and threatened), ενώ παράλληλα είναi έκδηλο το #prolonged_eye_gaze…

Πηγή: Twitter, In.gr