Quantcast

Walmart: Στον κόσμο του metaverse και η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ

Σε αγώνα δρόμου για την κατάκτηση του ανερχόμενου virtual κόσμου που προσελκύει νέο κοινό, έχουν επιδοθεί οι αμερικανικές εταιρείες

Στον ανερχόμενο κόσμο του metaverse ετοιμάζεται να εισέλθει και ο αμερικανικός κολοσσός της Walmart, ο οποίος εμφανίζεται να σχεδιάζει το δικό του κρυπτονόμισμα και τη δική του συλλογή NFTs.

Δημοσίευμα του CNBC αναφέρει πως ο όμιλος λιανικής υπέβαλε, τον περασμένο μήνα σειρά αιτημάτων για νέα trademarks στις αρμόδιες αρχές αποκαλύπτοντας την πρόθεση του να αρχίσει να αγοράζει και να πουλά virtual προϊόντα και να εκδώσει το δικό του ψηφιακό νόμισμα, όπως και NFTs.

Ειδικοί του κλάδου επισημαίνουν πως οι αμερικανικές εταιρείες έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για την κατάκτηση του ανερχόμενου virtual κόσμου ξεπερνώντας έτσι τα στενά πλαίσια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

Η Nike

Στις αρχές Νοεμβρίου, η Nike έκανε γνωστό πως σχεδιάζει να προχωρήσει στην πώληση virtual προϊόντων, όπως sneakers, ενώ λίγο αργότερα ανακοίνωσε και τη συνεργασία της με την πλατφόρμα του Roblox για να δημιουργήσει τον δικό της virtual κοσμο, την Nikeland.

Στο ίδιο μονοπάτι και η Gap, η οποία ξεκίνησε να πουλάει NFTs με τα εμβληματικά logo στα μπλουζάκια της. Τα συγκεκριμένα NFTs πωλούνται μεταξύ 8,30 και 415 δολαρίων και συνοδεύονται με ένα δώρο, ένα πραγματικό hoodie.

 

Sold out

Sold out ήταν τον περασμένο μήνα και τα πρώτα NFTs που πούλησαν μέσω της NFT πλατφόρμας OpenSea, η Adidas και η φίρμα της Under Armour.

Όπως σχολιάζουν αναλυτές, όσο οι καταναλωτές εξοικειώνονται με το metaverse και τα προϊόντα του blockchain, τόσο οι παίχτες του λιανεμπορίου θα θέλουν αντιστοίχως να δημιουργήσουν τα δικά τους virtual συστήματα ώστε να τους προσελκύσουν.