Η Κυριακή σηματοδοτεί μια νέα «αυγή» για τους λάτρεις του γρήγορου φαγητού στη Ρωσία, καθώς τα εστιατόρια που παλαιότερα ανήκαν στη μεγαλύτερη αλυσίδα φαστ φουντ παγκοσμίως άνοιξαν ξανά με νέο όνομα και με …μετονομασμένα μπέργκερ, τρεις δεκαετίες μετά το πρώτο άνοιγμα της McDonald’s στη Μόσχα.
Συγκεκριμένα, τα πρώτα 15 εστιατόρια «Vkusno & tochka», που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «Νόστιμο και αυτό είναι», άνοιξαν τις πύλες τους.
Το app της αλυσίδας αναμένεται να ξεκινήσει διαδικτυακές πωλήσεις με το όνομα «My Burger».
Το νέο λογότυπο
Το νέο logo περιλαμβάνει έναν κόκκινο-πορτοκαλί κύκλο και δύο πορτοκαλί γραμμές — που λέγεται ότι αντιπροσωπεύουν δύο τηγανιτές πατάτες και ένα μπιφτέκι — σε πράσινο φόντο.
«Το πράσινο φόντο του λογότυπου συμβολίζει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που έχουν συνηθίσει οι επισκέπτες μας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Sistema, νέος ιδιοκτήτης της McDonald’s.
Οι επιλογές του μενού θα τροποποιηθούν επίσης, με το Filet-O-Fish να γίνεται «Fish Burger» και το Royal Burgers να αλλάζει σε «Grand».
Υπενθυμίζεται ότι ο αμερικανικός γίγαντας γρήγορου φαγητού τερμάτισε πρόσφατα την παρουσία του στη Ρωσία, πωλώντας για άγνωστο ποσό το δίκτυο των 850 εστιατορίων στον Αλεξάντερ Γκόροφ, δικαιοδόχο της McDonald’s, ως απάντηση στην εισβολή στην Ουκρανία.