Οι ανταγωνιστές του Twitter καραδοκούν για να του κλέψουν χρήστες

Στον γρήγορο κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τεχνολογικών εταιρειών, οι μεγάλες ανακατατάξεις στο Twitter, τον γίγαντα του διαδικτυακού microblogging αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να του… κλέψουν χρήστες

Από τότε που ολοκληρώθηκε η εξαγορά του από τον Έλον Μασκ, οι ανταγωνιστές και νέοι παίκτες στην αγορά επιχειρούν να επωφεληθούν από το χάος.

Αλλά και πέρα από τους χρήστες, πολλοί διαφημιζόμενοι, για διάφορους λόγους, αναζητούν brand-safe επιλογές, απομακρυνόμενοι από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Μεταξύ άλλων, εγείροντας ανησυχίες για τη νέα πολιτική μειωμένου ελέγχου του περιεχομένου, την αύξηση στη ρητορική μίσους και την ίδια την απόλυτη στάση του δισεκατομμυριούχου Μασκ όσον αφορά την απεριόριστη ελευθερία του λόγου. Τάσεις που εκτιμούν πως θέτουν σε κίνδυνο τη σταθερότητα του διαφημιστικού χώρου της πλατφόρμας.

 

Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr