Στο πλαίσιο του φιλόδοξου σχεδιασμού της για ανάκαμψη υπό τον όμιλο Tata Group, δήλωσαν πηγές της βιομηχανίας την Κυριακή.
Οι παραγγελίες περιλαμβάνουν έως και 400 αεροσκάφη στενής ατράκτου και 100 ή περισσότερα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου, συμπεριλαμβανομένων δεκάδων αεροσκαφών Airbus A350 και Boeing 787 και 777, δήλωσαν οι ίδιες πηγές, ζητώντας όμως να παραμείνουν ανώνυμες, καθώς αναμένεται τις επόμενες ημέρες να διευθετηθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες για τη συμφωνία-μαμούθ.
Μια τέτοια συμφωνία θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια σε τιμές καταλόγου, συμπεριλαμβανομένων τυχόν δικαιωμάτων προαίρεσης, και να συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων από μία αεροπορική εταιρεία σε όρους όγκου, επισκιάζοντας μια συνδυασμένη παραγγελία για 460 αεροσκάφη Airbus και Boeing από την American Airlines πριν από μια δεκαετία.
Ακόμα και μετά τις σημαντικές αναμενόμενες εκπτώσεις, η συμφωνία θα αξίζει δεκάδες δισ. δολάρια και θα επισφραγίσει μια ασταθή χρονιά για μια βιομηχανία της οποίας τα αεροσκάφη έχουν και πάλι ζήτηση μετά την πανδημία, αλλά η οποία αντιμετωπίζει αυξανόμενες βιομηχανικές και περιβαλλοντικές πιέσεις.
Η Airbus και η Boeing αρνήθηκαν να σχολιάσουν. Η Air India, που ανήκει στον όμιλο Tata, δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα σχολιασμού.