Πρεμιέρα για το Astra, το οποίο στη έκτη γενιά του είναι εντελώς νέο. Υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Opel, με το Vizor, ενώ διατίθεται και προαιρετικά σε διχρωμία. Για την κατασκευή του χρησιμοποιείται μια νέα πλατφόρμα EMP2 που του επιτρέπει για πρώτη φορά στα 30 χρόνια της ιστορίας του να διαθέτει εξηλεκτρισμένη γκάμα.
Έτσι, το νέο Astra θα εφοδιάζεται, μεταξύ άλλων, με ένα σύνολο Pluf-in υβριδικό με δύο επίπεδα απόδοσης. Παράλληλα, θα διατίθεται και με κινητήρες βενζίνης και diesel που θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή αυτόματο 8άρι.
Το αμάξωμά του είναι 5θυρο με το μήκος του να είναι 4.374 χιλ. το πλάτος του 1.860 χιλ. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του είναι μόλις 4 χιλ. μακρύτερο στο σύνολό του, ενώ το μεταξόνιό του είναι σημαντικά αυξημένο +13 χιλ. φτάνοντας τώρα τα 2.675 χιλ. παρέχοντας πλέον μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό του.
Η ανάρτηση του νέου Astra αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με την ακαμψία του αμαξώματος σε αυτή τη γενιά να είναι βελτιωμένη κατά 14% σε σχέση με του μοντέλου προηγούμενης γενιάς.
Hi-tech εσωτερικό
Άλμα έγινε όσον αφορά της σχεδίαση του εσωτερικού. Το ψηφιακό ταμπλό Pure Panel βρίσκει εφαρμογή στο νέο Astra. Τα αναλογικά όργανα πλέον ανήκουν στο παρελθόν και τη θέση τους έχουν πάρει δύο μεγάλες οθόνες 10 ιντσών. Όλες οι πληροφορίες και οι περισσότερες λειτουργίες γίνονται μέσα από αυτές, ενώ έχουν διατηρηθεί κάποια φυσικά πλήκτρα, όπως αυτά της ρύθμισης του κλιματισμού, για χάρη της εργονομίας.
Το σύστημα πολυμέσων παρέχει τη δυνατότητα χειρισμού με φωνητικές εντολές, ενώ διαθέτει και ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην άνεση που προσφέρουν τα εργονομικά καθίσματα του νέου Astra. Το νέο Astra εξοπλίζεται με τα εξελιγμένα φώτα της Opel, Intelli-Lux LED Pixel, τα οποία προέρχονται από το Insignia και έχουν 168 στοιχεία LED.
Ασφάλεια
Η νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για την κατασκευή του Astra επιτρέπει επίσης τη χρήση νέων βοηθημάτων υποστήριξης του οδηγού. Πιο συγκεκριμένα, επιπλέον της κάμερας πολλαπλών χρήσεων που βρίσκεται στο παρμπρίζ, το μικρομεσαίο μοντέλο εξοπλίζεται με τέσσερις ακόμα. Μία εμπρός, μία πίσω και από μία σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου.
Σε συνεργασία με τους αισθητήρες και το e-horizon του Intelli-Drive 2.0 που αυξάνει την εμβέλειά τους, επιτρέπει στο σύστημα να προσαρμόζει την ταχύτητα στις στροφές, να κάνει υποδείξεις ταχύτητας και να εκτελεί ημιαυτόνομες αλλαγές λωρίδων. Επιπλέον, υπάρχει σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αλλά και ειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας.
Επίσης, μεταξύ πολλών άλλων υπάρχει και adaptive cruise control, που διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα και τη ρυθμίζει ανάλογα με το προπορευόμενο όχημα, παρέχοντας τη δυνατότητα ακόμα και πλήρους ακινητοποίησης του οχήματος αυτόματα.
Και Plug-in υβριδικό
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Astra θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα θα διαθέτει Plug-in υβριδικές εκδόσεις σε δύο επίπεδα αποδόσεων, που θα φτάνουν μέχρι τους 225 ίππους. Παράλληλα θα διαθέτει κινητήρες βενζίνης και diesel με απόδοση 110 μέχρι 130 ίππους.
Η νέα γενιά του Opel Astra σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στο Russelsheim, την έδρα της εταιρείας, με την παραγωγή του να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει μέσα στο φθινόπωρο, με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται για τις αρχές του 2022.
Πηγή: motorone.gr