Μετά από το δύσκολο 2020, εξ αιτίας των επιπτώσεων του ιού SARS-CoV-2, το 2021 ήταν μια καλή χρονιά για το Μουσείο της Mercedes-Benz. «Κοιτάμε το 2022 με αισιοδοξία, αλλά και με τη δέουσα προσοχή, γιατί η πανδημία δεν έχει τελειώσει», λέει η Bettina Haussmann, Διευθύντρια του Μουσείου. «Παρόλα αυτά, ένα νέο πρόγραμμα με τον τίτλο «Take your mind off things», ήδη ετοιμάζεται και έχει σχεδιαστεί για να μας βοηθήσει να αποβάλλουμε οτιδήποτε στρεσογόνο από το μυαλό μας. Και φυσικά ανυπομονούμε να ανοίξει ο καιρός και να κάνουμε μια σειρά υπαίθριων εκδηλώσεων».
Μέχρι το ξέσπασμα της πανδημίας, ο αριθμός των επισκεπτών ήταν πολύ υψηλός. Για παράδειγμα, το 2019 είχε 850.954 επισκέπτες εκ των οποίων σχεδόν το 60% ήταν από ξένες χώρες. Λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών, οι διεθνείς επισκέπτες το 2021 προέρχονταν κυρίως από γειτονικές χώρες όπως η Γαλλία, η Πολωνία, η Ελβετία και η Αυστρία.
Ο τουρισμός από την Κίνα μειώθηκε σημαντικά, με λίγο περισσότερους από 1.000 επισκέπτες το 2021, όταν το 2019 ήταν 75.000. Από τις ΗΠΑ, το Μουσείο υποδέχθηκε λίγο περισσότερους από 4.000 επισκέπτες το 2021, ενώ το 2019 ο αριθμός αυτός ήταν 30.000.
Οι ηλεκτρονικές κρατήσεις εισιτηρίων σχεδόν τετραπλασιάστηκαν, στο σύστημα που αναβαθμίστηκε το 2021. Εκτός από εισιτήρια εισόδου, εκεί πωλούνται ξεναγήσεις, εισιτήρια εκδηλώσεων και κουπόνια.
Οι διαδικτυακές ξεναγήσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του μουσείου. Το 2021, μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκαν δύο ζωντανές ξεναγήσεις για Κινέζους επισκέπτες με συνολικά 140.000 συμμετέχοντες και μια διαδραστική περιήγηση μέσω της ειδικής έκθεσης «70 Years of Mercedes-Benz SL» στο κανάλι της στο Instagram (@mercedesbenzmuseum).
Πολλοί λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού εκμεταλλεύτηκαν τη μοναδική ευκαιρία να δουν δωρεάν τα επτά αγωνιστικά «ασημένια βέλη» των Lewis Hamilton και Nico Rosberg, τα οποία παρουσιάστηκαν στο Μουσείο σε μια ειδική έκθεση για να γιορτάσει τα επτά συνεχόμενα διπλά Παγκόσμια Πρωταθλήματα στη της Formula 1.
Το πολύχρωμο πολιτιστικό καλοκαιρινό πρόγραμμα ενθουσίασε τους επισκέπτες με περίπου 100 εκδηλώσεις στην υπαίθρια σκηνή από τα μέσα Ιουνίου έως τέλος Σεπτεμβρίου. Οι εκδηλώσεις περιελάμβαναν συναυλίες, clubbing, χορό, δημόσιες προβολές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, παραστάσεις και διαλέξεις. Το Μουσείο παραχωρεί την υπαίθρια σκηνή σε καλλιτέχνες, θέατρα και συλλόγους για να οργανώσουν τις εκδηλώσεις τους, πάντα τηρώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Η ανοιχτή συνάντηση κλασσικών αυτοκινήτων «Classics & Coffee» που πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, συγκέντρωσε συνολικά περισσότερα από 10.000 οχήματα και οι συναντήσεις θα αρχίσουν και πάλι από τον Απρίλιο.
Το πεντάμετρο αστέρι της Mercedes από τον πύργο του σιδηροδρομικού σταθμού της Στουτγάρδης έχει γίνει άλλος ένας πόλος έλξης στον εξωτερικό χώρο του μουσείου και ένα δημοφιλές σημείο για φωτογραφίες. Στη βάση του πύργου που φιλοξενεί το ιστορικό αστέρι μια εικονογράφηση δείχνει την ιστορία του, από την ιδέα και την υλοποίησή το 1952 μέχρι την μεταφορά του αστεριού μπροστά στο μουσείο.
Το 2025, πρόκειται να επιστραφεί και πάλι στο σταθμό της Στουτγάρδης. Η μασκότ του μουσείου Carlotta είναι περιζήτητη για φωτογραφίες, ειδικά με τα παιδιά. Από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό, το φθινόπωρο του 2020, καλωσορίζει τους επισκέπτες κάθε Κυριακή μπροστά και μέσα στο Μουσείο.
Πηγή: Motorone.gr