Το Hyundai Ioniq 7 θα συμπληρώσει την ηλεκτρική τριπλέτα της κορεατικής φίρμας

Η Hyundai θα παρουσιάσει ένα μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό SUV

Η Hyundai θα παρουσιάσει ένα μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό SUV με τις τρεις σειρές καθισμάτων, το οποίο θα ονομάζει Ioniq 7. Σας παρουσιάζουμε τις αποκλειστικές φωτογραφίες που εξασφάλισαν οι συνεργάτες μας του Autoexpress.

Το Hyundai Ioniq 7 θα είναι το τρίτο στη σειρά μοντέλο του βραχίονα της Hyundai με την ονομασία Ioniq που έχει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Έτσι, μετά το Ioniq 5 το crossover της εταιρείας που ήδη έχουμε δοκιμάσει (δείτε πατώντας εδώ) και το Ioniq 6 που ια ακολουθήσει μέσα στο 2022, θα παρουσιαστεί ένα μεγάλο 7θέσιο μοντέλο.

 

 

Τεράστιοι χώροι
Οι πληροφορίες που υπάρχουν από τη Hyundai κάνουν λόγο για τρία διαφορετικά μοντέλα, τόσο σε μέγεθος, όσο και σε σχεδίαση. Το Ioniq 7 θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του των Hyundai-Kia που προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Η ευελιξία της συγκεκριμένης πλατφόρμας παρέχει την ελευθερία κινήσεων στις εταιρείες να κάνουν μοντέλα διαφορετικού μεγέθους. Ενδεικτικά, το Ioniq 5 έχει μεταξόνιο που φτάνει τα 3 μέτρα και είναι 235 χιλ. μεγαλύτερο από το 7θέσιο SUV Hyundai Santa Fe.

 

Μεγάλη αυτονομία
Ωστόσο, στο Ioniq 7 πιθανότατα να είναι ακόμα μεγαλύτερο προς όφελος των χώρων που είναι και το ζητούμενο σε αυτό το μοντέλο. Επίσης, θα φιλοξενεί μεγαλύτερες μπαταρίες κάτω από το πάτωμά του, προκειμένου να ανταπεξέρθει καλύτερα με το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου.

Αυτές μπορεί να έχουν 100 kW ενέργεια, ενώ μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου το 2024 η Hyundai αναμένεται να έχει προχωρήσει στην εξέλιξη των μπαταριών της που θα έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα. Η αυτονομία του Ioniq 7 αναμένεται να αγγίζει τα 650 χιλιόμετρα.

 

Ευελιξία
Το Ioniq 7 θα έχει δυνατότητα ταχυφόρτισης 350 kW, που θα επιτρέπουν την ανάκτηση 100 χιλιομέτρων αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά της ώρας. Επίσης, αναμένεται να έχει τη δυνατότητα και ασύρματης φόρτισης.

Επίσης, η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτρέπει την μέγιστη αξιοποίηση των χώρων, χάρη στο πάτωμα τύπου σάντουιτς που “κρύβει” τις λεπτές μπαταρίες από κάτω και απελευθερώνει για τους επιβαίνοντες ένα εντελώς επίπεδο χώρο στην καμπίνα. Επιπλέον, αναβαθμισμένη θα είναι η τεχνολογία συνδεσιμότητας με ενημερώσεις over the air. Ανάλογα, εξελιγμένα θα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

 

Έντονη σχεδίαση
Αισθητικά, το Ioniq 7 αναμένεται να ακολουθήσει τα γραμμές του 5, με έντονες γραμμές και δυναμικές επιφάνειες, με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα LED της μάρκας να αποτελούν και εδώ την ταυτότητα του νέου μοντέλου.

Όπως φαίνεται στις αποκλειστικές φωτογραφίες που εξασφάλισαν οι συνεργάτες μας στο Autoexpress, το Ioniq 7 θα έχει μια μεγάλη μάσκα, με μια μεγάλη ενιαία μπάρα φωτιστικών LED επάνω. Το ψηλό καπό και η μεγάλη μάσκα ενισχύουν τη δυναμική του μοντέλου. Η εν γένει τετραγωνισμένη αισθητική ακολουθείται και στο πίσω μέρος, όπου οι σχεδιαστές για χάρη της ομοιομορφίας έχουν δημιουργήσει ένα παρόμοιο μοτίβο με αυτό του εμπρός μέρους.

Κινητήρες…
Λόγω μεγέθους το Ioniq 7 αναμένεται να εφοδιάζεται με τις μεγάλες κινητήριες εκδόσεις που είναι διαθέσιμες. Έτσι, πιθανότατα να δούμε τον διπλό κινητήρα του Ioniq 5 στο μεγάλο 7, με απόδοση 305 ίππων και 605 Nm ροπής και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Ενδεικτικά, στο μικρό crossover αυτή η δύναμη είναι ικανή να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ στο βαρύτερο και μεγαλύτερο Ioniq 7 θα πρέπει να περιμένουμε ελαφρώς χειρότερο χρόνο.

Από την άλλη, αυτή η τεχνολογία στο Kia EV6 GT έχει ρυθμιστεί να αποδίδει 585 ίππους, κάτι που μπορεί να δούμε και στο Hyundai Ioniq 7. Η κορεατική εταιρεία έχει ανακοινώσει επίσημα ότι η παρουσίαση του 7θέσιου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της θα γίνει το 2024, άρα θα πρέπει να περιμένουμε προς το τέλος του 2023 να γίνει και η αποκάλυψή του.

 

Πηγή: motorone.gr