Η Nissan επιβεβαίωσε ότι το Leaf θα αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο crossover.
Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Sunderland, το οποίο θα γίνει κόμβος ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τα μέσα αυτής της δεκαετίας.
Τι ανακοίνωσε η εταιρεία
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή τη χρονιά ότι επενδύει περίπου 1,18 δισ. ευρώ στο εργοστάσιο του Sunderland και ότι ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα παραχθεί εκεί και θα χρησιμοποιεί μπαταρίες που θα παράγονται σε ένα καινούργιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται δίπλα.
Οι εικόνες δείχνουν πώς θα μοιάζει το νέο crossover που θα αντικαταστήσει το Leaf και υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το ηλεκτρικό SUV Ariya, που είναι έτοιμο να μπει σε παραγωγή. Μια εικόνα teaser του μοντέλου αποκαλύφθηκε τη στιγμή της ανακοίνωσής, αλλά δεν διευκρινίστηκε εάν το crossover θα συνυπάρχει με τον διάδοχο του Leaf ή θα το αντικαταστήσει.
Όταν ρωτήθηκε εάν το αυτοκίνητο θα συνυπάρχει με το Leaf, ο Cartier είπε, «Θα το αντικαταστήσει. Θα είναι η νέα πλατφόρμα, αλλά το σχήμα θα είναι διαφορετικό», χωρίς να διευκρινίσει αν το νέο μοντέλο θα διατηρήσει το όνομα Leaf. Επομένως μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας, η Nissan θα έχει διακόψει όλες τις εκδόσεις hatchback, με μόνη πιθανή εξαίρεση τα μικρά μοντέλα, εάν αποφασίσει να κατασκευάσει ένα supermini ως διάδοχο του Micra.
Το νέο crossover
Το νέο crossover θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, η οποία προκύπτει από τη συνεργασία της Nissan με τη Renault και έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τα πλεονεκτήματα ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα τη χρησιμοποιήσει θα είναι το νέο Renault Megane E-Tech Electric, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2022 με μια γκάμα επιλογών ισχύος και χωρητικότητας μπαταρίας, με αυτονομία που θα φτάνει τα 470 χιλιόμετρα.
Δεδομένης της τεχνολογίας της πλατφόρμας, είναι πιθανό η Nissan να μοιράζεται εξαρτήματα της μπαταρίας με τη Renault και πέρα από τα κοινά εξαρτήματα του πλαισίου, το αυτοκίνητο είναι επίσης πιθανό να διαθέτει το ίδιο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με το Megane, ειδικά μετά την ανακοίνωση, το 2018, των δυο εταιρειών για συμφωνία με την Google σχετικά με τη χρήση λογισμικού.
Πηγή: motorone.gr