Κατά τη διάρκεια της τελετής στο εργοστάσιο Hofu, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda, Akira Marumoto, και ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδικάτου Εργαζομένων Mazda, Satoru Harada, εκφώνησαν ομιλίες, ενώ εκπρόσωποι των εργαζομένων εξέφρασαν τη δέσμευσή τους στις ποιοτικές προδιαγραφές που τηρεί η εταιρεία.
Συμμετείχαν περίπου 100 άτομα που εμπλέκονται στην παραγωγή, συμπεριλαμβανομένων εργαζομένων του εργοστασίου Hofu, τοπικών προμηθευτών και αξιωματούχων της νομαρχίας Yamaguchi, καθώς και πολλοί άλλοι που συμμετείχαν διαδικτυακά.
Το CX-60 αποτελεί το σημαντικότερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει τα τελευταία δέκα χρόνια η Ιαπωνική μάρκα. Η νέα ναυαρχίδα της Mazda αντιπροσωπεύει όλα όσα η εταιρεία έχει ενσωματώσει στο DNA της στην αιωνόβια δραστηριότητά της, από την εξαιρετική εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση μέχρι την εκλεπτυσμένη ιαπωνική δεξιοτεχνία, τις τελευταίες καινοτομίες στις ανθρωποκεντρικές τεχνολογίες και τον προηγμένο κινητήρα.
Το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60 PHEV εισάγει για πρώτη φοράτην plug–in hybrid τεχνολογία της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά SUV. Το σύστημα κίνησής του συνδυάζει ένα Skyactiv–G2.5, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με έναν ηλεκτροκινητήρα 129 kW, ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων και μια μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 355V, 17.8 kWh.
Αυτός ο συνδυασμός κινητήρα και μοτέρ αποδίδει συνολική ισχύ συστήματος 327 PS/241 kW και άφθονη ροπή 500 Nm, καθιστώντας το ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mazda. Επιπλέον, το νέο Mazda PHEV επιδεικνύει εξαιρετικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά. Η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου κατά WLTP είναι μόλις 1,5 l/100 km και οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 κατά WLTP μόλις 33 g/km.
Η μαζική παραγωγή του ευρωπαϊκού CX-60 ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου και το πλοίο που μεταφέρει το πρώτο φορτίο CX-60 αναμένεται να αναχωρήσει για την Ευρώπη από το λιμάνι Nakanoseki στις 26 Απριλίου. Στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο.