Quantcast

Teaser: Αυτό είναι το νέο VW Amarok λίγο πριν την παρουσίαση του (Φωτό)

Διακρίνονται οι δυναμικές εξωτερικές γραμμές του νέου premium pick-up το οποίο υπόσχεται ένα ξεχωριστό στυλ για οχήματα της κατηγορίας του και όχι μόνο

Σε λίγους μήνες το ολοκαίνουργιο Volkswagen Amarok θα μπει στην παραγωγή, με το μοντέλο να κυκλοφορεί στην παγκόσμια αγορά μετά το καλοκαίρι, ενώ στη χώρα μας αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους. Τα τελικά σκίτσα προδίδουν ένα εντυπωσιακό εξωτερικό design που προϊδεάζει για ένα ξεχωριστό στυλ. Το νέο premium pick-up θα διαθέτει πολλές λειτουργίες άνεσης και ακόμα καλύτερα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, χάρη στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Την ίδια στιγμή, θα ξεχωρίζει από τα πολλά, πρωτοεμφανιζόμενα στην κατηγορία συστήματα υποβοήθησης οδηγού, που θα κάνουν την καθημερινή οδήγηση πολύ πιο άνετη.


Χαράς ευαγγέλια για τους υποψήφιους πελάτες, καθώς καρδιά του νέου pick-up της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα θα είναι για άλλη μια φορά ένας V6 TDI κινητήρας. Σε συνδυασμό με τα επιθετικά και σπορ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, το μοντέλο υπόσχεται άφθονη ροπή και δύναμη ρυμούλκησης. Την ίδια στιγμή, ο premium χαρακτήρας του έχει βελτιωθεί περαιτέρω, με το Amarok να αναμένεται να αποτελέσει το νέο σημείο αναφοράς για pick-up στην παγκόσμια κατηγορία ενός τόνου, σε τομείς όπως η άνεση, η φιλοσοφία λειτουργίας, η συνδεσιμότητα και η γενικότερη ατμόσφαιρα στο εντελώς νέο εσωτερικό.


Το νέο Amarok είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά δέκα εκατοστά, στα 5,35 μέτρα πλέον, ενώ θα είναι και φαρδύτερο από την τρέχουσα έκδοση, προσφέροντας μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, για παράδειγμα, για τα πόδια στη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Θα μπορεί να φιλοξενήσει μία ευρωπαλέτα ανάμεσα στα περιβλήματα των τροχών – και φυσικά τα φορτία θα μπορούν να προσδεθούν με ασφάλεια. Την ίδια στιγμή, διατηρείται η μπάρα-προέκταση της διπλής καμπίνας, που χαρίζει ξεχωριστό στυλ και δίνει έμφαση στις δυναμικές αναλογίες του μοντέλου.
Το Amarok της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010 και έκτοτε έχει καταγράψει περισσότερες από 815.000 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Το όνομά του προέρχεται από τη γλώσσα των Ινουίτ, ιθαγενών της Βόρειας Αμερικής και σημαίνει «λύκος».